Mörkt och ruggigt, med skånsk geggamojjaSkånska grottor. Under jord
Älskar hallongrottor
Hallongrottor är ett djävulens påfund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mörkt och ruggigt, med skånsk geggamojjaSkånska grottor. Under jord
Älskar hallongrottor
Stackare!! Hoppas du får ordning på det snabbtJaha efter att läkarna tabbade sig monumentalt med tejpningen av såren efter op, och jag fick in och gräva där igår em, så är jag så sjukt öm i magen idag att jag knappt kan stå upprätt. Får ringa till nya jobbet och säga att jag inte kommer idag heller, toppen!!
Med smärtstillande är det helt okej, men jag börjar få jäkligt dåligt samvete pga jobbet. Fasen jag hann börja jobba EN dag och redan varit sjuk fyra (fem idag)Stackare!! Hoppas du får ordning på det snabbt
Äckligaste skulle jag väl inte kalla den, men undviker den så länge jag kan
Skånska grottor. Under jord
Älskar hallongrottor
@BobberiBoo hoppas du mår bättre snart. Det låter jättejobbigt.
......
Vi har en treåring i huset. I dag har konversationen gått ungefär såhär:
"jag vill....(barn)
Ja, det går bra.(trött förälder)
Neeeeeeeeeeeeej! (treåring som blir arg för att hen får som hen önskade).
Giv mig styrka!!
Jag tycker att det skulle vara roligt med ett syskon som brydde och engagerade sig så mycketNu har väll hela helvetet bröt löst
Som jag skrev igår så berättade vi för min familj om graviditeten i söndags.. Nu har nog syrran smält det hela för hon har ägnat större delen av förmiddagen åt att upplysa mig om allt jag behöver ha, vad jag kan låna av henne, korsförhört mig om vilken vagn jag tänkt köpa, skickat massor av länkar till saker på olika barnsidor på FB (hon är med i maaaaaaassor), informerat om samtliga barnmarknader etc det närmsta halvåret, förmanat mig om att skicka efter gratis paket från både den och den sidan, erbjudit sig om att åk och hämta saker från annonser som hon bor närmare än vad jag gör etc etc Undra om jag kommer få en lugn stund nu...
Jag tycker att det skulle vara roligt med ett syskon som brydde och engagerade sig så mycket
Det kan bli rätt påfrestande med välvilja också. Vet inte hur många supertips min kära syster kom med förra graviditetenJo, det är väll lite roligt också. Som jag skrev sen är det ju ändå lite kul att vi har nått att prata om nu då vi inte har så mycket gemensamt annars Men igår höll mina öron på att trilla av :P
Du menar att i nödfall kan du offra dig?
Jag köpte jättemjuka på kappahl, utan båge för att kunna ha på nätterna också, för det läcker rätt bra. (Kan göra i alla fall)AmningsBH?
Något rymligt, mjukt, stadigt och lätt att använda antar jag?
Lever i SportBH nu men det är ju lite opraktiskt om tutte ska serveras bums(!).
AmningsBH?
Någon jättemjuk amnings-bh eller amningslinne är väl bra att ha köpt i förväg. Annars är mitt tips att vänta till ett par dagar efter förlossningen för att se hur stor den ska vara. Det är rätt omöjligt att veta i förväg.
Jag köote mina på hm tror jag (eller var det kappahl??) Mjuka och sköna. Jag har redan börjat använda mina, eftersom mina är för små alla redanAmningsBH?
Jag köote mina på hm tror jag (eller var det kappahl??) Mjuka och sköna. Jag har redan börjat använda mina, eftersom mina är för små alla redan
Det kan bli rätt påfrestande med välvilja också. Vet inte hur många supertips min kära syster kom med förra graviditeten
Skånska grottor. Under jord
Älskar hallongrottor