Vårföräldrar 2017 del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Långa mjuka byxor, eget schampoo uppskattade jag. Jag kom in i kjol, var ingen höjdare att hasa runt i. Annars det vanliga för en eller två nätter, jag tyckte hel pyjamas till bebisen var praktiskt, den behövde inte träs över huvudet.

Jo egna hygienprodukter ligger redan i en påse, det lärde jag mig när jag opererades akut första gången. Även extra linser + vätska, glasögon och laddare till mobilen.

Långa mjuka byxor, eget schampoo uppskattade jag. Jag kom in i kjol, var ingen höjdare att hasa runt i. Annars det vanliga för en eller två nätter, jag tyckte hel pyjamas till bebisen var praktiskt, den behövde inte träs över huvudet.

Har förresten mest köpt omlottbodys i de mindre storlekarna :)

Har fått hem en uppsättning väskor jag tänkte packa till förlossningen. Är ju inte dags än på ett par månader hoppas jag men kontrollfreaket i mig vill ha det gjort :)

Ska lusläsa listor så jag får ett hum om vad som kan vara bra :D
Har inte en aning om vad jag hade med mig in.
Morgonrocken hasade jag runt i tills det var dags att åka hem iaf haha.
Vet inte om jag hade egna kläder till dotter förutom när hon åkte hem.
Nej jag är inte kontrollfreak alltid hahaha

Fast det räcker nog de fyra dagarna innan glukosbelastningen när det firas jul hos hela släkten :) Fast just nu funderar jag mest på hur jag ska motionera så jag blir sådär hungrig o kan äta med gott samvete :angel: foglossningen verkar sätta stopp för promenader o ridning... funderar på o prova cykla.. Eller promenader med kryckorna som jag snart tar fram.... Blir ju liksom inte sådär hungrig av o sitta still :mad:

Öm över magen... väldigt öm...och en känsla av att vara kissnödig hela tiden. känner mig lite orolig över ömhet en men det är säkert inte någon fara...

Öm över magen... väldigt öm...och en känsla av att vara kissnödig hela tiden. känner mig lite orolig över ömhet en men det är säkert inte någon fara...

Samma här, musklerna, ligament och huden är ansträngda. Och kissnödig som en gnu.

Här avrundas kvällen med dubbeldos Novalucol. Fest!

Nä! Jansson, gravad lax och sill skulle jag kunna leva på.
Jansson, stekt inlagd sill,varmrökt lax, grön och brunkål sitter väl iofs inte fel:d Julbord på jobbet på onsdag nästa vecka och i och med det så drar det stora frosseriet igång:D Sen när vi väl vänder skutan hemåt från besök hos släkten i Skåne är men sjukligt less på julmat och gottor:yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 643
Senast: MML
·
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
795
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
32
· Visningar
1 982
Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
28 968
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar