Jag vill spara mina dagar egenligen. Har inte så många kvar heller, efter min ordinarie ledighet..Nej tänkte helt ledigt men ta ut ersättning från fk för det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill spara mina dagar egenligen. Har inte så många kvar heller, efter min ordinarie ledighet..Nej tänkte helt ledigt men ta ut ersättning från fk för det
När är snart? Det blir bara värre och värre..@sthu hud och hår är kaos här också, men det hör till och blir snart bättre
Ja det är samma här!@sthu hud och hår är kaos här också, men det hör till och blir snart bättre
Jag kan ju såklart inte tala om hur det är för dig, men när storasyster var bebis så var väl håret okej 6 månader efter förlossning. Huden ungefär samma.När är snart? Det blir bara värre och värre..
Fifan. Jag håller på att bli knäpp på det här, framförallt slemhinnorna.. ingenting hjälper..Jag kan ju såklart inte tala om hur det är för dig, men när storasyster var bebis så var väl håret okej 6 månader efter förlossning. Huden ungefär samma.
Ovesterin hjälpte mig mycket när jag hade det problemet. Provat det?Fifan. Jag håller på att bli knäpp på det här, framförallt slemhinnorna.. ingenting hjälper..
Ja. Höll på dagligen i fyra veckor utan resultat. Det bara gjorde svinont..Ovesterin hjälpte mig mycket när jag hade det problemet. Provat det?