Vårföräldrar 2017 del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag känner mig efter dagens två julbord som en förstoppad valross med ena benet i kläm. Undrar hur jag ska klara av att ta mig ur sängen i morgon, bebis protesterar genom o ha världens gymnastikpass på mina överfulla tarmar. God mat men pinnastolar, hade det inte varit för att tarmarna redan var sprickfulla hade jag pillat i mig en Citodon, nu ska jag sminka av mig o rulla i säng. over and out. :heart

Va ute på första kvällspromenaden sen op och hade bylsat på mig ordentligt. Försökte dra in magen lite då det gjorde ont i såret när jackan tryckte precis där. Men nää då ska en liten hålla på och sträcka ut sig på längden precis vid naveln så såret trycks upp i dragkedjan :meh: otacksamma knodd :mad::D

Känner mig ibland som vanligt och ibland som en valross.

Imorgon läkarbesök. GBP-uppföljning. Brukar väga och mäta midja. Känns lite onödigt just nu... Men jag vill gärna ta de blodprover som hör till. De flesta är fastande så då skulle jag kunna lämna de på fredag morgon innan besök hos gyn :)

Drop in hos VC för att kolla UVI. Influensavaccin hade de visst slutat med men de skulle kolla om det fanns någon spruta kvar.

I morgon första ultraljudet! Jag är nervös, spänd och förväntansfull!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 636
Senast: MML
·
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
795
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
31
· Visningar
1 937
Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
28 968
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30