Nejdå dom flesta klafsar runt i leran ovan jord (Är själv född/uppväxt i Skåne men flydde som 16åring till Skaraborg)Nähä, inte bor vi skåningar under jord?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nejdå dom flesta klafsar runt i leran ovan jord (Är själv född/uppväxt i Skåne men flydde som 16åring till Skaraborg)Nähä, inte bor vi skåningar under jord?
Imorgon är det äntligen dags för rul Köndes som en evighet bort när vi bokade men nu är det dags!
Visst är detÅh vad avundsjuk jag blev. Är något speciellt med just RUL
Visst är det
Bebisen lär ju vara rätt stor nu med eftersom jag är i v20 (19+5) imorgon, sist gjorde vi det i v18.
Det borde göra en hel del tycker jag. (Känns nästan sent att göra det nu!)Ja, har bara gjort RUL i v 17+3 och 17+5 och 2 veckor mer borde göra mycket
Kändes som en evighet att behöva vänta till vecka 20, när "alla andra" fick göra tidigare, men BM sa att det är så man gör här.Det borde göra en hel del tycker jag. (Känns nästan sent att göra det nu!)
Jag gjorde tidigare sist, skulle gjort tidigare egentligen men det fanns inga passande tider.Kändes som en evighet att behöva vänta till vecka 20, när "alla andra" fick göra tidigare, men BM sa att det är så man gör här.
BM här lägger alltid mellan v18 och 20.Jag gjorde tidigare sist, skulle gjort tidigare egentligen men det fanns inga passande tider.