Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm ja jag har seriöst funderat på hur sjutton min ligger egentligen, alternativt hur snabbt och ofta den flyttar sig runt när den sparkar och slår både högt och lågt samt både på höger och vänster sida...
Bläckfisk är svaret, alltså...
Kan tom se på magen när dt rör sej. Häftigt
Är det optimistisk att tro att jag kan gå på fotbollsmatch den 6 April när jag har bf 12 april? Kommer givetvis boka sittplatser då (står alltid i klacken annars) men vill samtidigt inte förlora typ 700 spänn om jag inte kan gå. Hur skulle ni göra?!
Så tänker jag med, den kanske inte ens är i tid och då skulle jag bli mycket bitter! får nog bli att köpa iaf, sen lär det ju tyvärr dröja innan nästa gångJag hade gått. Mest för att jag är lite knäpp och hade tänkt att om jag väljer att avstå så kommer barnet säkert komma två veckor efter bf mest bara därför
Visst är det häftigt! Men samtidigt lite... alienfeeling... när man ser att det rör sig
Är det optimistisk att tro att jag kan gå på fotbollsmatch den 6 April när jag har bf 12 april? Kommer givetvis boka sittplatser då (står alltid i klacken annars) men vill samtidigt inte förlora typ 700 spänn om jag inte kan gå. Hur skulle ni göra?!
Jag är väldigt sugen på att gå på Eddie Izzard den 2 maj (har bf 27 april, men alla säger ju att jag ska räkna med att gå över två veckor och bal bal). Om jag inte köper biljett och sen bara sitter där och väntar på Knuthugo kommer jag ångra mig jättemycket, men trist å andra sidan att slösa pengar på biljetter om jag ligger nyförlöst den 2 maj...
Har ingen som vill gå med mig heller, sambon tycker inte jag är riktigt klok som vill boka...
Jag är väldigt sugen på att gå på Eddie Izzard den 2 maj (har bf 27 april, men alla säger ju att jag ska räkna med att gå över två veckor och bal bal). Om jag inte köper biljett och sen bara sitter där och väntar på Knuthugo kommer jag ångra mig jättemycket, men trist å andra sidan att slösa pengar på biljetter om jag ligger nyförlöst den 2 maj...
Har ingen som vill gå med mig heller, sambon tycker inte jag är riktigt klok som vill boka...
Det hade inte jag vågat chansa på Dottern kom dagen före beräknat datum även fast det är SÅÅÅÅÅ vanligt att gå över som förstföderska....
Bara för det kommer jag föda i mitten av mars istället för i början den här gången.....
Hehe, ja det är ju det där med att man inte kan få ett exakt datum som är så irriterande. Man bara: hallå, jag är en upptagen människa med massor att göra (gå på Eddie Izzard bl a ) kan du snälla MEDDELA mig när du behagar komma så att jag kan anteckna det i min kalender och kunna PLANERA MITT LIV??
Precis!!!
Jag jobbar 8 dagar till sen går jag hem på semester tre veckor innan bf. Vilket betyder att jag kommer gå och vänta, fundera och känna efter så jag blir helt galen! Tur att dottern kommer vara hemma så hon sysselsätter mig lite Vet att jag tyckte de tre sista veckorna var asjobbiga sist! Tänk om jag hade gått över tiden också på det?!