Det är ju då man behöver Izzard/Hellström för att pigga upp tänker jag. Och! Om han inte kommit den 2 maj är chansen stor att jag kommer att skratta igång förlossningen om jag går = win win!
Bra plan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju då man behöver Izzard/Hellström för att pigga upp tänker jag. Och! Om han inte kommit den 2 maj är chansen stor att jag kommer att skratta igång förlossningen om jag går = win win!
Jag har nog i alla fall bestämt mig för att jag antagligen inte orkar åka till Öland för att sitta på huk och titta på blommor i 3 dagar två veckor innan bf för egen del. Jag är nog inte i skick att köra bil om förlossningen skulle dra igång och sambon vill inte ha någon Kalmarit (oklart varför), så vi satsar nog på Västervik som det är tänkt
Däremot har jag tänkt ställa ut hunden 1 vecka efter bf, det blir nog mycket enklare
Blir ni väckta om nätterna av era bläckfiskar? Min verkar tycka livet är en fest 24/7 och har väckt mig ett antal gånger senaste veckan. I fredags pågick partyt mellan kl 4 på morgonen fram till midnatt, därefter däckade jag.
Nej har en lugn sak så det är jätteskönt! Däremot blir jag väckt av ffa en av våra tre katter som lärt sig öppna sovrumsdörren o vill mysa precis jämt !Jag har nog i alla fall bestämt mig för att jag antagligen inte orkar åka till Öland för att sitta på huk och titta på blommor i 3 dagar två veckor innan bf för egen del. Jag är nog inte i skick att köra bil om förlossningen skulle dra igång och sambon vill inte ha någon Kalmarit (oklart varför), så vi satsar nog på Västervik som det är tänkt
Däremot har jag tänkt ställa ut hunden 1 vecka efter bf, det blir nog mycket enklare
Blir ni väckta om nätterna av era bläckfiskar? Min verkar tycka livet är en fest 24/7 och har väckt mig ett antal gånger senaste veckan. I fredags pågick partyt mellan kl 4 på morgonen fram till midnatt, därefter däckade jag.
Jag har nog i alla fall bestämt mig för att jag antagligen inte orkar åka till Öland för att sitta på huk och titta på blommor i 3 dagar två veckor innan bf för egen del. Jag är nog inte i skick att köra bil om förlossningen skulle dra igång och sambon vill inte ha någon Kalmarit (oklart varför), så vi satsar nog på Västervik som det är tänkt
...sambon vill inte ha någon Kalmarit (oklart varför)
Min bläckfisk är snäll och har bra dygnsrytm än så länge! Märker den aldrig på nätterna vilket kan bero på att jag otroligt nog sover otroligt skönt fortfarande, eller så sover den faktiskt för de ggr jag vaknar på nätterna känner jag inget. Men på morgonen innan jobbet är den lugn också, vaknar runt 9 och börjar härja runt
Det är ungefär precis samma här. Mest aktivitet på kvällen men jag märker ingenting på nätterna. Sedan vaknar den till liv vid 8-9 på morgonen. Får gärna hålla i sig men det lär det väl inte göra
Jag känner mig lite gnällig... Har ju haft en väldigt lätt graviditet, inte kräkts, liten mage osv. Men nu börjar jag få ont i ryggen och känna mig tung och trött, då blir det plötsligt jobbigt!
Och i går var det exakt 4 mån till beräknat datum och de månaderna kommer jag att växa jättemycket på! Hur ska jag orka?
Dålig vecka helt enkelt, hoppas nästa blir bättre! Ljuset är på väg tillbaka i alla fall, det kan inte annat än hjälpa!
Du har mina sympatier! För mig har problem med rygg och fogar gått i skov så förhoppningsvis klingar det av för dig snart.
Själv skulle jag gladeligen ta tillbaka problemen jag hade just med ryggen (och de bakre fogarna) bara jag fick slippa ha ont i framfogarna. Fan vad handikappande det är jämfört med motsvarande problem på baksidan av kroppen.
Framfog 2 bak och 1 fram baraTyvärr är jag rädd att mina framfogar kommer börja krångla på allvar också för jag känner av dem lite, men jag håller tummarna för att det tar ett tag till ;-)
Om inte annat har jag ju ett sånt där sexigt bälte som jag fått av en kompis. Har faktiskt börjat använda det när jag ska göra avancerade saker som att handla eller dammsuga... Eller mina långsamma promenader