R
Raderad medlem 68338
Uuuääk, kvällspromenad med vovve och nattamat till djuren. Hur ska jag orka resa mig ur soffan?
Jag hade inte gjort det om inte vinet tagit slut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uuuääk, kvällspromenad med vovve och nattamat till djuren. Hur ska jag orka resa mig ur soffan?
Jag älskar sjukt chilla djur!! Vilken min!Medhåll!
Hon är SJUKT chill! Finns liksom inget som hetsar upp henne. Hon bara "ok"
Denna är hennes standardmin, liksom "frågor på det...?"
Hennes favvosysselsättning (förutom att hänga på barer) är detta :
https://scontent.cdninstagram.com/t50.2886-16/10927147_100273133651900_1458846977_n.mp4
Medhåll!
Hon är SJUKT chill! Finns liksom inget som hetsar upp henne. Hon bara "ok"
Denna är hennes standardmin, liksom "frågor på det...?"
Hennes favvosysselsättning (förutom att hänga på barer) är detta :
https://scontent.cdninstagram.com/t50.2886-16/10927147_100273133651900_1458846977_n.mp4
Hon är lika gullig som min!
Alltså - den rasen
Typ så här:Jag älskar sjukt chilla djur!! Vilken min!
Åhhhhh så gölli!!!!!
Det där håller jag med om. Jag trodde chihuahua var det larvigaste som gick på fyra ben. Tills jag lärde känna en. Två. Tre. Nu skulle jag lätt kunna skaffa en om jag skulle ha en hund.Hon är helt - unik!
Jag kan fan inte sluta skratta när jag tittar på monstret. Hon är inte som andra hundar - hon är *så mycket bättre*
(hon har antaligen alopecia så hon är tunnhårig på skallen, resten av kroppen är ....luddig)
Jag trodde att chihuahuor var skitfåniga hundar ända tills denna klev in i livet
Men lillskrutten då. Håller en tumme för att det vänder snart.Inte så mycket sovmorgon här inte, däremot nackspärr... och lillskrutt är varm igen... det får nog bli ett samtal till 1177 idag, mest för att kolla om jag ska fortsätta att avvakta eller om de tycker att någon bör titta på honom.
Han själv är sur över att vara sjuk eftersom vi hade planerat att åka till Göteborg och hälsa på syrran och lillkusinen. Men jag tänker inte dra ner den här skiten till dem. Vi får hitta en annan gång istället.
Gissa varför jag inte matar småfåglar....Kan vara världens sämsta (och mest kortlivade) kombo....
Jättekallt ute men det är sol
Måste se till att vara vesslesnabb när jag åker och gör mina inköp på Granngården, så att jag hinner hem och kan vara uuuuute. Det börjar bli dags för årets första fräknar på näsan, tycker jag.