Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Medhåll!
Hon är SJUKT chill! Finns liksom inget som hetsar upp henne. Hon bara "ok" :meh:
Denna är hennes standardmin, liksom "frågor på det...?" :rofl:

11257608_460652294089879_932833477_n.jpg

Hennes favvosysselsättning (förutom att hänga på barer) är detta :D :

https://scontent.cdninstagram.com/t50.2886-16/10927147_100273133651900_1458846977_n.mp4
Jag älskar sjukt chilla djur!! :love::love: Vilken min! :rofl::D

Mailat sambon, som inte svara på skype (fy så oförskämt :mad:) och ska natta hundar och katt och mig själv. Kaninen nattade jag förut, sen skulle jag bara....så gick det nästan en timme :o

I dag har vi kort genom Louisiana, Mississippi, Alabama och kommit en kvart pa vagen over Floridas "pan handle". Det ar ganska imponerande att kora over trasklandskapen har i sodern. I Louisiana korde vi over en bro som ar 29 km lang och mestadels gar over trask men ocksa over en del oppet vatten.
Trasket ar fantastiskt, det ar en sa annorlunda miljo med ett oerhort djurliv ... sarskilt av aligatorer, ormar och giftiga spindlar :crazy: men det ar bara till att vanja sig nar vi nu ar i Florida igen.:cautious:

Makens fantastiska fotografi kunskaper fornekar sig inte. :angel: Da det inte gick att stanna sa jag kunde ta "riktiga" bilder far lite bro bilder som maken tog fran bilen racka for i kvall.

Har kommer man ner fran en hog bro som fartygs trafik kan ga under till en till lang "cause way". Det ar flera hoga broar som batar kan passera under mellan de laga langa broar som gor det hela till nastan 3 mil langt.
IMG_0228_zpslhvujepv.jpg

och har fortsatter bron aldeles spikrakt genom traskmarkerna
IMG_0221_zpswqfnuzab.jpg

Maken fick faktiskt ett par bilder pa traskmarkerna sedda fran sidan av bron dar man kunde se vad det var. Men av nagon anledning vill de inte ladda ner pa photobucket.:confused: Oh well ... vi far ta mer traskbilder i Florida istallet. :cool:

Inte så mycket sovmorgon här inte, däremot nackspärr... och lillskrutt är varm igen... det får nog bli ett samtal till 1177 idag, mest för att kolla om jag ska fortsätta att avvakta eller om de tycker att någon bör titta på honom.

Han själv är sur över att vara sjuk eftersom vi hade planerat att åka till Göteborg och hälsa på syrran och lillkusinen. Men jag tänker inte dra ner den här skiten till dem. Vi får hitta en annan gång istället.

Hon är helt - unik!
:laugh::laugh::laugh:
Jag kan fan inte sluta skratta när jag tittar på monstret. Hon är inte som andra hundar - hon är *så mycket bättre*

(hon har antaligen alopecia så hon är tunnhårig på skallen, resten av kroppen är ....luddig)

Jag trodde att chihuahuor var skitfåniga hundar ända tills denna klev in i livet :up::love::love::love:
Det där håller jag med om. Jag trodde chihuahua var det larvigaste som gick på fyra ben. Tills jag lärde känna en. Två. Tre. Nu skulle jag lätt kunna skaffa en om jag skulle ha en hund. :love::love:

Inte så mycket sovmorgon här inte, däremot nackspärr... och lillskrutt är varm igen... det får nog bli ett samtal till 1177 idag, mest för att kolla om jag ska fortsätta att avvakta eller om de tycker att någon bör titta på honom.

Han själv är sur över att vara sjuk eftersom vi hade planerat att åka till Göteborg och hälsa på syrran och lillkusinen. Men jag tänker inte dra ner den här skiten till dem. Vi får hitta en annan gång istället.
Men lillskrutten då. :( Håller en tumme för att det vänder snart. :heart

@hastflicka - har du varit på Clearwater aquarium? Det är A's och min dröm nu efter att ha sett Dolphin Tale 1 & 2 :) Man får träffa delfinerna först när man är 7 så vi har tid på oss att spara ihop till resan :)

@ASKAPLASKA - favvoponny och favvoartister på samma bild, hon kommer pipa av förtjusning! :love:

God morgon, eller är det en god morgon, den kanske är ond? :eek:
Ond, som gömmer solen bakom molnen och... njaaaeeee jag vet inte.

Nu ska jag dricka te i alla fall. :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 390
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 022
· Visningar
33 382
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 997
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar