Dumt!!!Här har vi kallt (-12) och dimma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dumt!!!Här har vi kallt (-12) och dimma
Dumt!!!
Termometern jag ser från sängen står på +4!Det är straffet för att jag sådde sista fröna för den här omgången igår
Här i vår del av stan visar den -5 i skuggan, men solen råder nog bot på det!Termometern jag ser från sängen står på +4!
Solen har hunnit värma upp här på höjden kanske! Tror det kommer bli en fantastisk dag i dag!Här i vår del av stan visar den -5 i skuggan, men solen råder nog bot på det!
Det tror jag också! Vi har planerat om och ska istället för att köra bil ta en cykeltur en på stan och gå på sagovandring på bibblan sen blir det kanske en bio ändåSolen har hunnit värma upp här på höjden kanske! Tror det kommer bli en fantastisk dag i dag!
Bajsfilmen på Fyris bioVad blir det för film idag?
Hahaha låter som en mycket bra film!Bajsfilmen på Fyris bio
http://fyrisbiografen.com/bajsfilmen-dolores-och-gunellens-varldHahaha låter som en mycket bra film!
Hur gjorde du? Jag brukar ta två ägg och en mosad banan och blanda och steka med lite salt och peppar på och äta med en klick cream fraich Men det kan absolut vara äggen. Jag gjorde på vaktelägg en gång (dom har ju lite annorlunda smak) och det blev nästan vidrigt fastän äggen är goda i annat fall.Åt bananpannkaka till frukost. Inte så impad av den. Men jag kanske gjorde fel. Fick den beskriven som guds gåva till mornarna av väninnan och hade höga förväntningar. Tror jag går tillbaka till ostmacka. Känner mig lite däst. Kanske var ägget? Jag har inte ätit ägg sedan i julas.
Hur gjorde du? Jag brukar ta två ägg och en mosad banan och blanda och steka med lite salt och peppar på och äta med en klick cream fraich Men det kan absolut vara äggen. Jag gjorde på vaktelägg en gång (dom har ju lite annorlunda smak) och det blev nästan vidrigt fastän äggen är goda i annat fall.
Åt bananpannkaka till frukost. Inte så impad av den. Men jag kanske gjorde fel. Fick den beskriven som guds gåva till mornarna av väninnan och hade höga förväntningar. Tror jag går tillbaka till ostmacka. Känner mig lite däst. Kanske var ägget? Jag har inte ätit ägg sedan i julas.
1 banan, 1 ägg. Mosat, blandat och stekt med olivolja. Skulle kanske saltat mer? Ingenting till.
Jag tyckte det luktade svagt unket av varm banan mest. Inte osmakligt, men inte så att jag blev sugen på en till direkt.
Men jag äter inte ägg i vanliga fall, så jag kanske reagerade lite omedvetet på omelett-känslan. Dunno. Nu har jag gjort ett försök iaf.
tycker inte bananpannkaka är så himla gott som alla säger