Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
940922_10153918982687915_5549042498235767430_n.jpg
Hon är inte enkel att fota den lilla virvelvinden!

Ätit våfflor till frukost/lunch efter hundpromis med busiga (som vanligt med andra ord) hundar.
Är så grymt trött att jag däckat i soffan nu och funderar på om jag ska unna mig en tupplur eller ej.
Ikväll kommer mamma som sällskap till mig och framförallt till hundarna imorgon när jag ska få medicin.

Ändrat tid för cellprovtagning, och lyckades boka en tid för att kolla så jag inte bär på några otäcka sjukdomar jag kan smitta karln med :p Blev redan nu kl 14 så bäst att hoppa in i duschen och åka iväg!

Ätit våfflor till frukost/lunch efter hundpromis med busiga (som vanligt med andra ord) hundar.
Är så grymt trött att jag däckat i soffan nu och funderar på om jag ska unna mig en tupplur eller ej.
Ikväll kommer mamma som sällskap till mig och framförallt till hundarna imorgon när jag ska få medicin.

Gillar din frukost!

Känner mig bättre idag men absolut inte i skick att fixa något vilket är irriterande. Nu har man ju ork nog att bry sig om oredan hemma men inte krafter nog att fixa det - suck!:wtf:

@ainasoja Tom jag tycker att hon är bedårande. Jag som ogillar katter (läs är rädd för katter, hysteriskt rädd faktiskt). Jag skall bespara er mer ingående beskrivningar av vad mina mer eller mindre hysteriska reaktioner utsatt omgivningen för.

Min familj och vänner har verkligen fått skämmas ett par gånger.:(

@ainasoja Tom jag tycker att hon är bedårande. Jag som ogillar katter (läs är rädd för katter, hysteriskt rädd faktiskt). Jag skall bespara er mer ingående beskrivningar av vad mina mer eller mindre hysteriska reaktioner utsatt omgivningen för.

Min familj och vänner har verkligen fått skämmas ett par gånger.:(

ogillar också katter för jag är rädd för dom :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
821
· Visningar
46 332
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 642
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 031
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar