Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi tänkte att eftersom det ändå är fredag så kan vi ta ett glas vin på kontoret. För att få in helgfeelingen osv. (okok jag har redan pga min allsång grym feeling men den kan ju alltid bli bättre)...
Sagt och gjort.
vi kom nu på att det är torsdag :rofl:

Haha får mig att tänka på min senaste resa till Paris. Har en kompis som jobbar på ett större flygbolag och när planet lyfte kl 07 så kom de ut och skulle servera frukost. Då dök det upp en flygvärdinna med en irish coffe och bara "är det du som är Törnis, denna är till dig, xxx hälsar".
:rofl:

Åh nyduschad! Det är en underbar känsla efteråt men hua vad jobbigt det är att klä av sig, tvätta håret, raka sig under armarna, föna håret, smörja in hela sig och klä på sig igen!

Det var betydligt lättare att ha längre hår som man bara kunde sno ihop i en tofs! Älskar att ha kort hår men jag måste göra iordning det varenda dag!

Vi tänkte att eftersom det ändå är fredag så kan vi ta ett glas vin på kontoret. För att få in helgfeelingen osv. (okok jag har redan pga min allsång grym feeling men den kan ju alltid bli bättre)...
Sagt och gjort.
vi kom nu på att det är torsdag :rofl:

Jag är visserligen sjuk men tänkte att jag kan väl inte ha missat en hel dag?? O_oTur att det klarnade i slutet av inlägget.

Åh nyduschad! Det är en underbar känsla efteråt men hua vad jobbigt det är att klä av sig, tvätta håret, raka sig under armarna, föna håret, smörja in hela sig och klä på sig igen!

Det var betydligt lättare att ha längre hår som man bara kunde sno ihop i en tofs! Älskar att ha kort hår men jag måste göra iordning det varenda dag!

Glad att jag inte orkar raka armhålorna 9 månader om året. :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
821
· Visningar
46 319
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 638
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 031
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV