Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att resa på sig och göra något annat i 5 minuter tills jag blir trött igen. Eller om jag ska sova lite. Måste samla ork så jag orkar åka till stallet sedan.

@Thomasine !!!:luv: Hur måååår du? Har inte sett till dig på ett tag, tänkte på dig senast igår!

Tack jag mår bra. Jag har varit upptagen med några resor fram och tillbaka till Norge ifb med min förestående flytt till Sverige så jag har bara haft tid till att någorlunda läsa mig au jour med vad alla ni andra har för er. Men det blir bättre och bättre och rest asure, jag har inte lämnat er.

Tack snälla för omtanken:heart

Suck. Blir sen, springer in på centralsjukhuset, kommer fram i kassan, får veta att jag är i fel byggnad :banghead: springer (klockan är redan 5 över 2 och jag hade tid kl 2), kommer fram, i info disken skickar hon upp mig direkt, och säger jag ska göra mig tillkänna. Får frågan om vem jag ska träffa, -ingen aning... dom ber mig sitta och vänta, fortfarande inte kommit in :banghead: hoppas bara jag inte får böter på parkeringen, vore ju höjden av otur :meh:

Ett tågmöte till och sen bär av hemåt. Ska hämta ut några paket på vägen, fick en liten köpeperiod för ett par veckor sen och beställde en massa täcken till Annie ;)
Sen är jag ledig i fyra dagar :bump: :banana:

Trött, trött, trött men beslöt mig för en ridtur i Narnia med grabbarna (mr slyngel som handhäst).
Helt underbart! Fanns mkt spring i benen, milt sagt. Blev inte piggare, men mår mkt bättre :love: så nu ska jag sova lite, efter att ha druckit upp dt sista av den varma chokladen :d

Känner mig produktiv. Blev inte sittande så länge, utan har bäddat rent, hämtat in hö till kaninen och sen varit ute och lekt med hundarna :heart
Insett att sen jag blev sjukskriven på heltid igen har jag inte behövt ångestdämpande...jag som sagt att jobbet inte påverkar :cautious:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
821
· Visningar
46 323
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 638
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 031
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV