Stort grattis!!!!!!Nu finns det inte mycket mer jag kan önska mig, för nu har jag en tillsvidare anställning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stort grattis!!!!!!Nu finns det inte mycket mer jag kan önska mig, för nu har jag en tillsvidare anställning
Se här en förlagaFan, nu blev jag sugen på att skotta upp en snippa på gräsmattan. Någon som vill hjälpa till?
Kramar till digJag är så trött att jag tror att jag somnar på stolen snart.
Kallt i huset. riktigt kallt, Det är något skumt med värmen så när jag kommer hem om kvällarna är det runt 14-15 grader. Så första timmarna går jag runt i tjocka ytterplaggen.
Trött på att frysa. Trött på att vara trött och trött på mig själv.
Usch, jobbigt att ha kallt inne! Jag märkte stor skillnad på kroppen de ändå få dagar vi hade lite kyligare inne. Nu nör pannan funkar som den ska mår jag bättre.Jag är så trött att jag tror att jag somnar på stolen snart.
Kallt i huset. riktigt kallt, Det är något skumt med värmen så när jag kommer hem om kvällarna är det runt 14-15 grader. Så första timmarna går jag runt i tjocka ytterplaggen.
Kram !Jag är så trött att jag tror att jag somnar på stolen snart.
Om nom nom nom~Har ätit köttbullar.
Mitt mest meningsfulla inlägg någonsin.
Ja det var riktigt gott. Med tomatsås och quinoa.Om nom nom nom~
Nästan så jag blev hungrig igen.Ja det var riktigt gott. Med tomatsås och quinoa.
TackKram !
Jag hade 12 inomhus imorse och jag eldade lika länge som dig och hade 23 när jag la mig. Den här kåken har permafrost under golvspånskivan som snart ligger direkt på jorden,,,,,,,och är väggspånskiva.Kramar till dig
var 15 grader nere i morse och 17 i sovrummet, inte så kul när man har element och har eldat fram tills kl 02:30 liksom..