Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men låt bli med det då! :mad:

:heart

Jag tycker nog att du ska sluta med de övningarna... O_o
Själv har jag försökt övertala ett kronhjortspar att vägen inte är det bästa stället att stå på... De var inte helt övertygade... :meh: -20 nu och sjuk man... Känns det som en kul kombo? :banghead: :p

Tack :heart

Jag ska ta några rejäla puffar Symbicort innan jag går och lägger mig, det borde fungera :)

Det tog ett tag med nu har även jag Facebook :D

Nu håller jag på att lära mig det och undrar om någon kan tala om vad detta innebär?

AQFAAAAC7KhodHRwczovL2NkbjMuY2RubWUuc2UvNDE4MjA5Ni84LTMvdGVtcG9yYXJ5LWltYWdlMTQ1MzQwNzk4MzA4MV81NmExM2ViZDJhNmIyMjM3NmM4ZTI5ZDEuanBn

Jag bara antar att typ 98% av er redan har Facebook och vet svaret :p

Ska nog säga upp mig nästa vecka. Kaoz har redan rå-ångest över detta. Gillar chefen som fan, vi är liksom vänner privat, har mkt kontakt i sociala medier. Måste nog stärka mig med vin....

Alltså...se om ni kan hålla med mig. En del platser man besöker ha sådan ljuvlig energi. Platser man bara känner att här vill jag vara/här hör jag hemma.

@Ninnurur - bara som info. Du vet hästen, min bästa vän, han finns inte kvar i mitt liv längre. Mitt liv tog en annan vändning mot vad ägaren gillade så ett stort krig utbröt och kulminerade tidigare i år. Så jag blev utkastad/avskriven/valde att gå. Min känsla o tro är att han inte lever längre.

:rofl: Alltså... ska jag vänta tills jag har sällskap för att dricka något så får jag vänta på att Bukefalister tar sig hit eller att särbon är här (vilket iofs varit ofta nu senaste året men det kan lika väl gå tre månader mellan vi ses). Det är ju inte som att jag dricker mig redlös oavsett om jag har sällskap eller ej :p
Jag har nån sån där konstig ide om att man kan ju inte sitta och dricka i sin ensamhet. Så min mojito och mina vinflaskor kommer nog bli out of date snart om jag inte öppnar dem.
Mina burkar med mojito har redan gått ut i datum, men så länge smakar som de ska så dricker jag väl dem sen kanske

Ska kissa hundarna och sen ska vi lägga oss. Imorgon medicindags. Räknar med typ fyra timmar totalt...först kanyl + prover, sen ska de göra i ordning allt vilket brukar ta knappa halvtimmen och sen ska jag få droppet också under 2 timmar. Sist måste jag stanna en timme efter för koll.

Nog bäst plocka fram en bok för får inte surfa på mobilen på den avdelningen heller.

Det är inte lätt med all teknik, ska minnas det när jag blir äldre tror jag :angel:

Har precis skickat över bilder via mms till mor och det utspelade sig i följande telefonsamtal:

Mor: Åhh såg bilderna men hur kom det till telefonen, var ju på google?
(Google är hela internet enligt henne, man når ju aftonbladet på google man kan hitta recept osv, jadå serru)

Jag: Nej bilderna var på en hemsida.

Mor: Ja på google menar du!

Jag: (andas lite djupt) nej på en hemsida sen tog jag och fixade bilden därifrån till min dator för att sedan flytta till telefon för att du skulle få dem på mms.

Mor: Jaha men vad bra att du tog dem på google och skickade ett sms så slapp jag krångla med datorn.

Jag ( andas fortfarande med koncentration) Dä äh lugnt, vassego´.

Mor: Jag förstår mig inte på det där alla gånger men google är ju såå bra.

Jag: Huvudsaken du fick dem på mms som du bad om.

Mor: Ja tack för sms:et

Jag( andas lite ytligare) och känner att ridån är på väg snart så ser till att avsluta samtalet och känner hur axlarna sjunker lagom för att jag slapp sitta med henne vid datorn via telefon, den upplevelsen är lång, grym och svettig..

Ps. Första gången jag flyttade till denna telefon från datorn (duktiga jag) men nej jag använde inte google och jag skickade inte till henne med sms.

Nu sitter jag med en mugg kaffe den kommer behövas till mina nerver :banghead:
Du, det var din mamma som fick lära dig att äta med sked en gång i tiden :angel:

Även för en vuxen och en 5-årig lillskit? :)
Svåra frågor du ställer. :meh: ;)

Jag har köpt billiga flygstolar med dem och folk i omgivningen har köpt billiga paketresor. Billiga = billigare än de andra, något utpräglat lågprisbolag är de inte.
Skulle tro att de ofta ligger lite lägre i pris för alla typer av resande.

Svåra frågor du ställer. :meh: ;)

Jag har köpt billiga flygstolar med dem och folk i omgivningen har köpt billiga paketresor. Billiga = billigare än de andra, något utpräglat lågprisbolag är de inte.
Skulle tro att de ofta ligger lite lägre i pris för alla typer av resande.

Kollade hemsidan och det tycks svårt att komma till något grekiskt ställe från Kastrup eller Sturup :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
821
· Visningar
46 312
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 632
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 031
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV