Aha. Synd. Klart ni ska till Grekland!Kollade hemsidan och det tycks svårt att komma till något grekiskt ställe från Kastrup eller Sturup
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha. Synd. Klart ni ska till Grekland!Kollade hemsidan och det tycks svårt att komma till något grekiskt ställe från Kastrup eller Sturup
Aha. Synd. Klart ni ska till Grekland!
Jordach jeans love:Funderar på om det finns något man borde be killen köpa när han ändå är i USA.
Vad är generellt billigare där än här?
I natt har jag fått sova för Olga, hon får nog heta det eller har nå något förslag på en storm med kvinnligt namn jag kan döpa henne till?
<snip>
Jag är så trött att jag tror att jag somnar på stolen snart.
Kallt i huset. riktigt kallt, Det är något skumt med värmen så när jag kommer hem om kvällarna är det runt 14-15 grader. Så första timmarna går jag runt i tjocka ytterplaggen.
Trött på att frysa. Trött på att vara trött och trött på mig själv.
Det är inte lätt med all teknik, ska minnas det när jag blir äldre tror jag
Har precis skickat över bilder via mms till mor och det utspelade sig i följande telefonsamtal:
Mor: Åhh såg bilderna men hur kom det till telefonen, var ju på google?
(Google är hela internet enligt henne, man når ju aftonbladet på google man kan hitta recept osv, jadå serru)
Jag: Nej bilderna var på en hemsida.
Mor: Ja på google menar du!
Jag: (andas lite djupt) nej på en hemsida sen tog jag och fixade bilden därifrån till min dator för att sedan flytta till telefon för att du skulle få dem på mms.
Mor: Jaha men vad bra att du tog dem på google och skickade ett sms så slapp jag krångla med datorn.
Jag ( andas fortfarande med koncentration) Dä äh lugnt, vassego´.
Mor: Jag förstår mig inte på det där alla gånger men google är ju såå bra.
Jag: Huvudsaken du fick dem på mms som du bad om.
Mor: Ja tack för sms:et
Jag( andas lite ytligare) och känner att ridån är på väg snart så ser till att avsluta samtalet och känner hur axlarna sjunker lagom för att jag slapp sitta med henne vid datorn via telefon, den upplevelsen är lång, grym och svettig..
Ps. Första gången jag flyttade till denna telefon från datorn (duktiga jag) men nej jag använde inte google och jag skickade inte till henne med sms.
Nu sitter jag med en mugg kaffe den kommer behövas till mina nerver
Angående plats säger jag självklart att det finns såna platser!Alltså...se om ni kan hålla med mig. En del platser man besöker ha sådan ljuvlig energi. Platser man bara känner att här vill jag vara/här hör jag hemma.
@Ninnurur - bara som info. Du vet hästen, min bästa vän, han finns inte kvar i mitt liv längre. Mitt liv tog en annan vändning mot vad ägaren gillade så ett stort krig utbröt och kulminerade tidigare i år. Så jag blev utkastad/avskriven/valde att gå. Min känsla o tro är att han inte lever längre.
Nä just det. DRICKA ska man antagligen inte göra i sin ensamhet.Jag har nån sån där konstig ide om att man kan ju inte sitta och dricka i sin ensamhet. Så min mojito och mina vinflaskor kommer nog bli out of date snart om jag inte öppnar dem.
Mina burkar med mojito har redan gått ut i datum, men så länge smakar som de ska så dricker jag väl dem sen kanske
Tack. Jag väntar på svar efter förra veckans intervju. Fasar för att de inte vill ha mig. De har anställt flera kollegor och jag fasar för att ställas inför faktum att kollegorna dög och inte jag....Kram! Hoppas kylan viker snart och att du far ett nytt interesant jobb som fungerar battre.
Jag jobbade mycket hart for att lara min mor att anvanda email. Jag insag att hon inte skulle kunna klara en dator hemma, men vi hittade flera pa ABF dar hon fick anvanda en dator gratis, kunde fa hjalp, och dar hon gick forbi flera ganger i veckan.
"Score!" tankte jag, men ack nej. Hon skickade ett email till alla i familjen ... dar hon skrev hela mailen i subject linjen Sedan meddelade hon att alla datorer pa ABF (ca 25 stycken) hade gatt sonder sa det gick inte att komma in just dar hon behovde komma in for att skicka mailen.
Tack. Jag väntar på svar efter förra veckans intervju. Fasar för att de inte vill ha mig. De har anställt flera kollegor och jag fasar för att ställas inför faktum att kollegorna dög och inte jag....
Låter som din mor hade en urusel lärare på ABF. Ingen har förklarat på ett sätt att hon förstod.
Äldre damer var mina favoritelever när jag var datautbildare . De var grymma!