Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska kissa hundarna och sen ska vi lägga oss. Imorgon medicindags. Räknar med typ fyra timmar totalt...först kanyl + prover, sen ska de göra i ordning allt vilket brukar ta knappa halvtimmen och sen ska jag få droppet också under 2 timmar. Sist måste jag stanna en timme efter för koll.
Nog bäst plocka fram en bok för får inte surfa på mobilen på den avdelningen heller.
Jag vet ju inte vart du bor ju
Tack. Jag väntar på svar efter förra veckans intervju. Fasar för att de inte vill ha mig. De har anställt flera kollegor och jag fasar för att ställas inför faktum att kollegorna dög och inte jag....
Låter som din mor hade en urusel lärare på ABF. Ingen har förklarat på ett sätt att hon förstod.
Äldre damer var mina favoritelever när jag var datautbildare . De var grymma!
Idag är min gamla tjockiskattsatan ta mig fan gratis! Han bet mig i stortån inatt, förmodligen pga att foten kom för nära "hans" plats i sängen. Ska nog börja göra likadant när han kommer och ska knöka in sig på min sida av sängen!
Han bet mig så hårt att det gick hål på skinnet och började blöda, börjar fundera på om jag kanske ska ringa min VC och fråga om en stelkramps spruta för mig veterligen har jag inte fått någon sådan på minst 18 år nu.