Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska kissa hundarna och sen ska vi lägga oss. Imorgon medicindags. Räknar med typ fyra timmar totalt...först kanyl + prover, sen ska de göra i ordning allt vilket brukar ta knappa halvtimmen och sen ska jag få droppet också under 2 timmar. Sist måste jag stanna en timme efter för koll.

Nog bäst plocka fram en bok för får inte surfa på mobilen på den avdelningen heller.

"Bästa" (om man nu kan säga det) omgången behandling jag fick var en gång när K var med. Vi satt i ett inre väntrum (det var många som fick behandling samma dag så jag fick inte plats i något rum) och jag somnade mot hans axel :heart tydligen hade läkarna/sköterskorna som gått förbi dragit på smilbanden :laugh:

Lycka till idag! :)

Tack. Jag väntar på svar efter förra veckans intervju. Fasar för att de inte vill ha mig. De har anställt flera kollegor och jag fasar för att ställas inför faktum att kollegorna dög och inte jag.... :cry:

Låter som din mor hade en urusel lärare på ABF. Ingen har förklarat på ett sätt att hon förstod.
Äldre damer var mina favoritelever när jag var datautbildare :love:. De var grymma!

Vi fortsätter hålla tummar, tår och tassar här :up:

Idag är min gamla tjockiskattsatan ta mig fan gratis! Han bet mig i stortån inatt, förmodligen pga att foten kom för nära "hans" plats i sängen. Ska nog börja göra likadant när han kommer och ska knöka in sig på min sida av sängen!

Han bet mig så hårt att det gick hål på skinnet och började blöda, börjar fundera på om jag kanske ska ringa min VC och fråga om en stelkramps spruta för mig veterligen har jag inte fått någon sådan på minst 18 år nu.

Jag blir så less på mig själv. Jag har inget inspirerande att jobba med atm, och är trött. Då vill min hjärna äta. Äta och äta. :rage: :turd:

Idag är min gamla tjockiskattsatan ta mig fan gratis! Han bet mig i stortån inatt, förmodligen pga att foten kom för nära "hans" plats i sängen. Ska nog börja göra likadant när han kommer och ska knöka in sig på min sida av sängen!

Han bet mig så hårt att det gick hål på skinnet och började blöda, börjar fundera på om jag kanske ska ringa min VC och fråga om en stelkramps spruta för mig veterligen har jag inte fått någon sådan på minst 18 år nu.

De är så söta di små hårbollarna :grin:

Jag skulle definitivt kolla upp det, jag har klarat kattbett sedan jag var liten men nu med min j-la medicinering höll jag på att få en rejäl infektion när kattrackan bet mig. Nu vet jag inte hur dina mediciner fungerar men jag har för mig att en del MS-medicin ställer till immunförsvaret precis som mina.

Ny stelkrampsspruta hade jag redan sedan något år efter att ha kört in en pinne i benet när jag jobbade :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
821
· Visningar
46 306
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 629
Senast: malumbub
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 031
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Avlivning älskade katt
  • Katt i påse