Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är bitigt i kinderna nu!! Funderar på hur jag ska göra med mat ikväll, är vansinnigt sugen på Chop Chop, men det vill ju inte ungkotten ha :down: Får ta en diskussion med henne när jag hämtar på dagis ;)

Jag vet inte vad vi ska vi äta idag, vi är bortbjudna och har inte en susning om vad dom tänkt laga till :D

Men jag är glad så länge jag slipper laga maten!

Jag vet inte vad vi ska vi äta idag, vi är bortbjudna och har inte en susning om vad dom tänkt laga till :D

Men jag är glad så länge jag slipper laga maten!
Fusk! :devil: Ska jag säga som oftast äter hos föräldrarna :angel: :D Men nu blir det bara A och jag hela helgen. Skulle handla igår men hade noll inspiration så det enda jag fick med mig hem var ett paket nuggets och lite saker för att göra mina ägg nöjda :D

På väg mot Landskrona från malmö. Sen ska jag å karln åka hem till mig över helgen :) lite farande fram å tillbaka men blir så när man bor i varsin ände av skåne :p
Blir bio ikväll, och imorgon också :laugh:

Jag har två sällskap i helgen. Det ena är 50 meter långt, gjort i plåt med 16 hjul och läckert rödmålat. Det andra har 12 ben, sjukligt mycket kroppsbehåring och kan dela sig i tre olika stora bitar.

Ingen som vill komma med mat till oss? Två emliga föräldrar och dåligt på fyllt med lättlagad mat i frysen... Det lutar åt pasta med bacon... Smarrig fredagsmys... ;)

Stora ponnyn fick dressyra i solskenet. Jag stod på marken och medryttaren satt i sadeln. Lilla ponnyn ska den andra medryttaren motionera idag. Den lilla ponnyn som vuxit till sig och nu är hela 136 centimeter hög :p

12400659_10154438728261102_7969877428005273981_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
821
· Visningar
46 276
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 617
Senast: malumbub
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 031
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar