Oj oj, menar du att du flyttar närmare eller vad händer?Wohoo! Fick jobbet i Värnamo och flyttar över från Vaggeryd 29 februari
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj oj, menar du att du flyttar närmare eller vad händer?Wohoo! Fick jobbet i Värnamo och flyttar över från Vaggeryd 29 februari
Så snyggt , jag får flörta med min hyresvärd
Ja jag sitter här på buke och killen tittar på handboll, varken suckar eller stönar över att han tittar på de
De är gott med semlaHar just glufsat i mig en semla så nu vågar jag inte visa mig i anti socker tråden
Jo men han kommenterar domar missar med , hockyn är ännu värre när sverige spelar då flyr jag fältet ! Nu är han lugn änså längeNej, varför skulle du sucka eller stöna? Handboll är roligt och sport i allmänhet är viktigt
Jo men han kommenterar domar missar med , hockyn är ännu värre när sverige spelar då flyr jag fältet ! Nu är han lugn änså länge
Man blir döv i halvlek och han brukar säga ojsan satt du där , ahh fan gjorde jag deSå gör jag också. Även när jag är ensam hemma
Oj oj, menar du att du flyttar närmare eller vad händer?
Aha, låter spännande. Jag tillbringade 1,5 timmar på Schenker i Värnamo dag, för att en av Schenker chaufförerna tagit fel pall och det tog tid innan han kunde lossa den.Jag bor ju bara drygt tre mil från Värnamo som det är Nej, istället för att ha Vaggeryd som huvudstation så blir det Värnamo. Nya kollegor och ny chef men i stort sett samma jobb
Aha, låter spännande. Jag tillbringade 1,5 timmar på Schenker i Värnamo dag, för att en av Schenker chaufförerna tagit fel pall och det tog tid innan han kunde lossa den.
Nope, utgår från Gnosjö, men jag praktiserade min första dag inom lastbilsyrket hos Västbo Transport i Smålandsstenar.Utgår du från Smålandsstenar? Jag vet att det finns något stort där, ser det när jag åker till Torup och Landeryd.