Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sådärja, halvtidsvila. Det innebär att jag ska duscha och tvätta håret. Borde nog äta något innan jag sover, kanske lite mjölk med flingor. Jag är så varm att jag behöver kall mat :d

Jag bor ju bara drygt tre mil från Värnamo som det är :) Nej, istället för att ha Vaggeryd som huvudstation så blir det Värnamo. Nya kollegor och ny chef men i stort sett samma jobb :)
Aha, låter spännande. Jag tillbringade 1,5 timmar på Schenker i Värnamo dag, för att en av Schenker chaufförerna tagit fel pall och det tog tid innan han kunde lossa den. :angel:

Aha, låter spännande. Jag tillbringade 1,5 timmar på Schenker i Värnamo dag, för att en av Schenker chaufförerna tagit fel pall och det tog tid innan han kunde lossa den. :angel:

Utgår du från Smålandsstenar? Jag vet att det finns något stort där, ser det när jag åker till Torup och Landeryd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
820
· Visningar
46 215
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 566
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 031
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023