Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, har en liten mailkonversation med chefen som inte riktigt lever som han lär :p

chefen: Vilket mobilnummer har du? (jag har haft två olika)
Jag: XXXXXXX
chefen: Tack -men du ska vila på kvällen!
Jag: Gäller inte det alla? :p
chefen: Hahaha... man ska inte kasta sten... Helt rätt mooi :)

Tittar på Hela England bakar!
Hade hoppats på att hinna duscha innan det men jag blev påhoppad av hunden när jag kom från träningen som vill ut ut ut nuuuuu. Och som sen inte gjorde det han skulle iaf.

Ja det gör den, fast jag slipper klyva ved, stapla den, bära den och tömma kaminen på aska....

( försöker trösta mig )

Färdig klyvd ved, ligger ett par kubik i en box och kan få den körd till dörren om jag vill de så de ä ju bära in den sista biten och tömma kaminen på aska när de behövs ( är lite bortskämd av min hyresvärd
:D)

Färdig klyvd ved, ligger ett par kubik i en box och kan få den körd till dörren om jag vill de så de ä ju bära in den sista biten och tömma kaminen på aska när de behövs ( är lite bortskämd av min hyresvärd
:D)

Oj så bra har jag aldrig haft det! Vi har både kapat, klyvt, staplat och förvarat våran ved själva i alla år så jag ser bara jobb framför mig :laugh:

Dags att dra sig mot sängen tror jag. Gör nog som så att jag går upp 10 min tidigare imorrn och gör mina mackor då. Brukar annars gör dom på kvällen.

Är sur på mig själv. Sambon ger mig en ny garderob i födelsedagspresent och allt jag vågar lägga i korgen är ett hårband. Jag måste sluta tro jag är för fet för att kunna ha på mig en vanlig tröja. Jag är inte fet. Otränad och lite dallrig i fläsket? Javisst! Men fet? Nej.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
823
· Visningar
46 433
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 658
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 036
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud