Jag har ingen kamin så jag startade torktumlaren
Du kanske kan ställa ett värmeljus på tumlaren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ingen kamin så jag startade torktumlaren
Du kanske kan ställa ett värmeljus på tumlaren?
Varmt ja, men ingen riktig eldDet blir varmt inne när jag kör torktumlaren
Varmt ja, men ingen riktig eld
Ja den med, men den är ju inte så aktivJag trodde det var Hissa och Dissa-tråden som gjorde sånt.
Det kanske inte kommit så mycket nya godsaker på sista tiden.Ja den med, men den är ju inte så aktiv
Nä, riktig eld ska det vara:Får slå på nån sorts kostgjord brasa på datorn och njuta av det
Alltså, det blir ju ganska blött om du backar över paketet, men visst går det om du vill?Kan man backa på mjölk som skär sig när man häller upp den i kaffe/te?
Alltså, det blir ju ganska blött om du backar över paketet, men visst går det om du vill?
Kunde inte låta bli förlåt!
Nej det var väldigt utsvävande och lite flummigt bitvis.Började titta på vegomatprogrammet men gav upp, hade väntat mig något proffsigare. Kanske taskigt att dissa efter 5 min men jag fixade inte att kolla längre..
Baka, skulle det ju naturlgitvis stå...Alltså, det blir ju ganska blött om du backar över paketet, men visst går det om du vill?
Kunde inte låta bli förlåt!
Baka, skulle det ju naturlgitvis stå...
Vet inte va jag tänkte på när jag skrev det...
Förstod det, och därför kan jag fortfarande inte låta bli... Du kan nog baka surdegsbröd iaf!Baka, skulle det ju naturlgitvis stå...
Vet inte va jag tänkte på när jag skrev det...
Var inte ensam om att tycka det http://tvdags.se/artikel/fem-forslag-pa-hur-svts-nya-vegoprogram-borde-sett-utNej det var väldigt utsvävande och lite flummigt bitvis.
Oh, surdegsbröd, lät gott, men måste man inte ha sån där...åååh, va heter det nu... det där med speciellt namn som är istället för jäst, eller är det den som kallas surdeg?Förstod det, och därför kan jag fortfarande inte låta bli... Du kan nog baka surdegsbröd iaf!
Välkommen till klubben.Så jävla dålig humor hos mig själv att jag knappt står ut själv