Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej jag tror inte det. Har iofs inte provat så mycket ;)
Tackade iofs nyss nej till ett heltidsjobb pga att jag inte hinner jobba heltid, hänvisade till att jag måste ha tid att sova och dricka vin :rofl: De kollade lite konstigt på mig men antecknade typ ;)
:rofl:

Idag blir det semlor och varm mjölk till middag, jag hittade en kartong semlor och en massa mjölk på tvättbjörnsraiden igår. :d

Pengar är inte allt, man måste ha kul på jobbet också annars blir man lika bitter som gubben som stod och svarvade bromsnav när jag jobbade på BM, när han gick i pension så skrotade dom maskinen och den hade han kört sen han började på företaget som 16-åring. HAN var bitter, sur och grinig jämt.

Nä du har rätt. Cash är jävligt onödigt. Huvudsaken det räcker till vin ;)

Bitter över att det typ aldrig verkar vara vår tur att få barn!! Ja, visst, det finns de som har det värre men just nu är det ingen tröst för mig, när hela fb tycks flöda över med bilder på småttingar.

Nä du har rätt. Cash är jävligt onödigt. Huvudsaken det räcker till vin ;)
Exakt, och räcker det inte får man dyka ner i nån container och hämta äpplen (finns alltid i massor) och brygga eget vin. Jäst och socker finns också ibland så vinet kan bli gratis (och tar man bakjäst så blir man sketafull av bryggden). :o

Nej jag tror inte det. Har iofs inte provat så mycket ;)
Tackade iofs nyss nej till ett heltidsjobb pga att jag inte hinner jobba heltid, hänvisade till att jag måste ha tid att sova och dricka vin :rofl: De kollade lite konstigt på mig men antecknade typ ;)

Då så, då är det väl inget att fundera över? Så sluta upp med det och drick ett glas vin istället :D

Bitter över att det typ aldrig verkar vara vår tur att få barn!! Ja, visst, det finns de som har det värre men just nu är det ingen tröst för mig, när hela fb tycks flöda över med bilder på småttingar.

Har följt eran resa och det spelar ingen roll att jag håller tummarna för eran del mm hjälper inte er ett piss men du ska veta att jag tycker att det allt som hänt er är otroligt tråkigt och ledsamt :heart

Jag har varit sjukt duktig idag. På förmiddagen tvättade jag håret(skitjobbigt) och åkte iväg och administrerade lite inför en tävling. Trots att jag sjönk ner i soffan ett tag när jag kom hem så orkade jag masa mig upp igen och ta ut hundarna i skogen. Nu har jag gjort mig förtjänt av att ligga på soffan och käka lakrits.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
823
· Visningar
46 444
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 660
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 036
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar