Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man får tvinga sig helt enkelt... Det är ett elände när man som jag jobbar och plugga hemifrån, det där med lunch glömmer jag oftast bort...
Tack vare några lömska människor i den här tråden så har jag bakat kladdkaka och täckt den med nougat... Det tycker jag är värd när jag försöker diskutera ontologisk och metodologisk reduktionism och religionsvetenskap
Tack vare några lömska människor i den här tråden så har jag bakat kladdkaka och täckt den med nougat... Det tycker jag är värd när jag försöker diskutera ontologisk och metodologisk reduktionism och religionsvetenskap
Och nu fick jag lite beslutsångest. Vad är egentligten bäst?
Att jobba för en stor internationell designer eller en mindre upcoming svensk designer?
På Cvt slår det kanske högre med alternativ 1 men jag har ju redan det på CVt tänker jag? Kanske kan utvecklas mer inom ett mindre företag som just nu utvecklas snabbt?
Kaozzz alltså kan uppenbarligen inte bestämma mig... men är ju helt klart sugen på alternativ 2 annars hade jag ju inte ältat detta...
Om vi skiter i CVt - vad känns roligast?Och nu fick jag lite beslutsångest. Vad är egentligten bäst?
Att jobba för en stor internationell designer eller en mindre upcoming svensk designer?
På Cvt slår det kanske högre med alternativ 1 men jag har ju redan det på CVt tänker jag? Kanske kan utvecklas mer inom ett mindre företag som just nu utvecklas snabbt?
Kaozzz alltså kan uppenbarligen inte bestämma mig... men är ju helt klart sugen på alternativ 2 annars hade jag ju inte ältat detta...
Om vi skiter i CVt - vad känns roligast?
Just nu: alternativ två. På CVt helt klart ettan. Kaoz (tar ett glas vin)
Om du redan har erfarenhet av liknande jobb som nr 1 hade jag valt nr 2! Låter roligareOch nu fick jag lite beslutsångest. Vad är egentligten bäst?
Va fan. Hur många gånger lever du?Just nu: alternativ två. På CVt helt klart ettan. Kaoz (tar ett glas vin)
Va fan. Hur många gånger lever du?
Tvåan.
Alltså jag gillar inte huvudvärken men att du tar hand om dig själv och struntar i en massa måsten.Min jävla huvudvärk vill inte ge med sig
Jag tar nog och skiter i allt resten av dagen och parkerar mig på TV-soffan
Har du svårt att få jobb som det är nu?
Pengar är inte allt, man måste ha kul på jobbet också annars blir man lika bitter som gubben som stod och svarvade bromsnav när jag jobbade på BM, när han gick i pension så skrotade dom maskinen och den hade han kört sen han började på företaget som 16-åring. HAN var bitter, sur och grinig jämt.Ja ni kanske har rätt!
Känns som att jag har läge till löneförhandling