M
mooi
Här har också kommit massor med snö, så färden till jobbet gick i ett väldigt lugnt temp -men fram kom jag Nu ska jag gå och hämta te och ladda för en lång dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Två klassiker på samma tema, "kvinnor behöver värme och ömhet, däng dom i elementet så blir dom både ömma och varma".
Flickvänsmaterialet sätter ord på dagen.
Haha vad tusan ska man ha det till? Enda gången jag använt spruta är sån man får med eller köper om katten ska ha flytande medicin
Båda gångerna som jag legat i en magnetkamera så har jag somnatSå där ja! Upp kl 5 med sonen som skulle kolla på Sveriges riksdag idag, sedan iväg till en härlig magnetröntgen av hjärna, halsrygg, bröstrygg och ländrygg
Att ligga i 70 minuter med huvudet fastspännt är inte riktigt min favoritsyssla så jag kom ut från röntgen med pupiller lika stor som knappnålar och lite lätt lullig
Unnande mig kebabtallrik till lunch men var så focuserad på att extra mycket sås att jag glömde kvar min Fanta
Nu är jag mätt, trött, lullig, frusen och har en kissnödig hund och hungriga katter så jag klär väl på mig igen då..... Ska dressera djuren bättre!