Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här har också kommit massor med snö, så färden till jobbet gick i ett väldigt lugnt temp -men fram kom jag ;) Nu ska jag gå och hämta te och ladda för en lång dag.

Glömde visst köpa nya talgbollar till fåglarna igår.. Får bli en sväng till byn i em och fixa det.
Katten var fö ute flera minuter idag! Första gången på länge. Kollade läget där det var skottat, misstänker att hela katten försvinner om hon går ut i snön. Tur hon är svart. Den vita katten hqr öht inte ens funderat på att gå ut sedan det blev vinter. Ociviliserat! Särskilt som pannan är reparerad och vi har våra vanliga 24 grader inne :love:
Väntar på att kaffe och smärtstillande ska kicka in ordentligt, så jag kan ta en ridtur. Kroppen är inte lika glad över vintervädret som jag är :meh: Tycker den kan sluta gnälla faktiskt.

Funderar allvarligt på att åka hem. Dyngont i huvudet och yrsel. Problemet är att två kollegor är hemma idag så vi är redan på gränsen till underbemannade. Har inte riktigt samvete att göra så mot mina kollegor.

12592766_10153428109251985_5221936116586029303_n.jpg

Flickvänsmaterialet sätter ord på dagen.

12592766_10153428109251985_5221936116586029303_n.jpg

Flickvänsmaterialet sätter ord på dagen.
Två klassiker på samma tema, "kvinnor behöver värme och ömhet, däng dom i elementet så blir dom både ömma och varma". :angel:

Och så nästa för jämviktens skull, "Mannen hade varit ute ytterligare en kväll med grabbarna på krogen och när han kom invinglande genom dörren fram på småtimmarna så mötte han hustrun med mord i blicken och brödkaveln i näven varpå han utbrister "och du bara bakar och bakar." :D

Så där ja! Upp kl 5 med sonen som skulle kolla på Sveriges riksdag idag, sedan iväg till en härlig magnetröntgen av hjärna, halsrygg, bröstrygg och ländrygg :arghh:

Att ligga i 70 minuter med huvudet fastspännt är inte riktigt min favoritsyssla så jag kom ut från röntgen med pupiller lika stor som knappnålar och lite lätt lullig :o

Unnande mig kebabtallrik till lunch men var så focuserad på att extra mycket sås att jag glömde kvar min Fanta :crazy:

Nu är jag mätt, trött, lullig, frusen och har en kissnödig hund och hungriga katter så jag klär väl på mig igen då..... Ska dressera djuren bättre!

Så där ja! Upp kl 5 med sonen som skulle kolla på Sveriges riksdag idag, sedan iväg till en härlig magnetröntgen av hjärna, halsrygg, bröstrygg och ländrygg :arghh:

Att ligga i 70 minuter med huvudet fastspännt är inte riktigt min favoritsyssla så jag kom ut från röntgen med pupiller lika stor som knappnålar och lite lätt lullig :o

Unnande mig kebabtallrik till lunch men var så focuserad på att extra mycket sås att jag glömde kvar min Fanta :crazy:

Nu är jag mätt, trött, lullig, frusen och har en kissnödig hund och hungriga katter så jag klär väl på mig igen då..... Ska dressera djuren bättre!
Båda gångerna som jag legat i en magnetkamera så har jag somnat :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
823
· Visningar
46 450
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 660
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 036
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar