Har inte ens en liten sprutaFunkar bra med liten spruta med, du får bara göra det flera ggr då
@Kjerulfia får kanske prova annan nässpray då. Får helt enkelt bli en tur till apoteket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte ens en liten sprutaFunkar bra med liten spruta med, du får bara göra det flera ggr då
Har inte ens en liten spruta
@Kjerulfia får kanske prova annan nässpray då. Får helt enkelt bli en tur till apoteket
Oleum Basileum tycker jag fungerar bra, men ta inte för många droppar då blir ångan för stark.Hur tömmer man huvudet bäst på snor? Tjockt i hela huvudet känns det som (eller snarare bihålorna kanske men ändå...)
Kan man ge hunden pepcid? hmmPratat klart med @_husmusen_ och gett hunden en pepcid och hoppas på en lugn natt.
Bara på inrådan av vet.Kan man ge hunden pepcid? hmm
Ah såklartBara på inrådan av vet.
You n me sistahJag är vaken, nästan, och jobbar... Trött
Haha vad tusan ska man ha det till? Enda gången jag använt spruta är sån man får med eller köper om katten ska ha flytande medicinHur kan man leva utan plastsprutor hemma
Jag har alltid både kanyler och sprutor hemma
Det var väl onödigt....Sådär då, ett godståg sitter fast i snön med inställda persontåg, spärrfärd med hjälpfordon och allmänna tråkigheter som följd. God morgon, sa jag det