Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har jobbat sen kl 15 och ska nu sova jour igen. Känns som jag bor här på jobbet men har bara 3 dagar kvar innan jag är ledig 3 dagar.

Skrattar åt en dåre som fått för sig att jag röstar på Sverigedemokraterna...

(Det är mer troligt att jag går och vinner på lotto utan att köpt en lott än att jag röstar på det partiet, vilket nog inte är någon större överraskning för någon av de som diskuterat någonting alls med mig)

Ligger i hängmattan och glor på Shameless och snaskar på chilinötter. Ikväll hade Ö&B inventering och fräck som jag är så sket jag i det och naturligtvis kom det ut en tjej som påpekade att jag inte fick vara där. Jag kontrade med"det får jag visst för det har min mamma sagt". :p
Hon började garva och när hon såg att det bara var en varuvagn jag var ute efter så hämtade hon ett gäng till på lagret som skulle kastas. Dom är skitbra att hämta ved i. :up: Jag lovade att inte gräva mer i containern men det gällde bara ikväll, nästa vecka gräver jag igen. :up:

Exploderar fan snart. En vän har delat en tidningsartikel på Facebook och en kollega kommenterar såna jävla skitsaker och jag har ingen chans att bemöta dom förrän jag kommer hem från jobbet om fem timmar.
förbannade jävla kvinnohatande rassevider. Dessutom är hen en smart och välkammad rasist som är smått otrolig på att vrida till vad en skriver. Aaargh jag blir så jävla förbannad jävla idiothelvete
Mvh ej så nyanserad 03.30 på morgonen

134.jpg

:D:D:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
823
· Visningar
46 451
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 660
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 036
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar