Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Båda gångerna som jag legat i en magnetkamera så har jag somnat :D

Jag har aldrig tyckt om det men det har funkat bra i typ13 år, gör detta minst 2 ggr/år för att hålla koll på sjukdomen men sista året får jag panik där inne. Det går bara inte mera, storsyster får sövas för att klara av det.

Jag har aldrig tyckt om det men det har funkat bra i typ13 år, gör detta minst 2 ggr/år för att hålla koll på sjukdomen men sista året får jag panik där inne. Det går bara inte mera, storsyster får sövas för att klara av det.
Är det instängdheten eller känslan?
Jag har inte legat i en MR själv, däremot övervakat narkoser av djur i samma rum och jag blir alltid obehagligt yr av att vara nära en MR (och framförallt de gånger jag behövt böja mig in i tunneln för att känna/kontrollera djuret).
Undviker det så gott det går :p

Är det instängdheten eller känslan?
Jag har inte legat i en MR själv, däremot övervakat narkoser av djur i samma rum och jag blir alltid obehagligt yr av att vara nära en MR (och framförallt de gånger jag behövt böja mig in i tunneln för att känna/kontrollera djuret).
Undviker det så gott det går :p

Jag har en hemsk klaustrofobi så det blir både att ligga i instängd i röret samt att vara fastspänd som ger mig panik.

Fan. Jag var hungrig så jag tog en knäckemacka med ost. Det skulle jag inte gjort! Kolhydratsmonstret fick ju bara ännu mer bränsle nu! :banghead:

Fick en smärre chock. Dom har ändrat tågtidtabellen för det tåget jag brukar åka med :rage::banghead: vilket innebär att jag fick hoppa på pågatåget som tar typ 30 min längre tid än öresundståget :wtf:

Äter en enkel fruktsallad (bara fyra sorters fruk, hade inte fler sorter hemma) och ska kolla igenom fotona jag tagit tidigare idag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
823
· Visningar
46 450
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 660
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 036
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar