Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är sur på mig själv. Sambon ger mig en ny garderob i födelsedagspresent och allt jag vågar lägga i korgen är ett hårband. Jag måste sluta tro jag är för fet för att kunna ha på mig en vanlig tröja. Jag är inte fet. Otränad och lite dallrig i fläsket? Javisst! Men fet? Nej.

Fick läsa ditt inlägg flera gånger innan jag förstod var du menade.

Måste du handla allt idag? Låt det vara till till en dag när du känner dig attraktiv, snygg, positiv och shoppingsugen!

Själslig bergochdalbana igen :crazy:

Ringde det tråkigaste samtalet man kan om man har häst... bokat tid med Lantbrukstjänst :cry::cry::cry:
Var och skrev på för det nya jobbet som jag börjar i februari :up: :banana:

Life goes on...
Beklagar med pållen :(

Grattis till jobbet! Jobbigt läge med mycket känslor åt alla håll.

Kunde inte låta bli att titta på bostäder i närheten av arbetsplatsen där jag sökt jobb. Så galet mycket billigare än bostäderna här! och jag hittade ett jättefint, billigt hus som jag vill ha. Hoppas att liknande kommer upp senare, om jag nu skulle få jobbet :p

Lagt mig för natten. Lagotton mot ryggen, katten bakom rumpan och labben i husses tomma säng.
Hade varit bra om det inte vore för att jag har ont i magen :down:
Längtar på ett sätt till på fredag då det är dags för medicin i dropp igen. Dryga halvåret gick det utan....

Grattis Husmusen:banana:

Maken och sonerna ar pa bio och jag och hundarna ar hemma. Hundarna sover och jag sorplar vin. Ett glas Paso Creek cabernet sauvignon. Riktigt gott vin for ett mycket rimligt pris.

Jag var ju tvungen att kopa Paso Creek nar det stod dar pa hyllan, och for ett bra pris ocksa, det passar sa bra till min hast, en Paso Fino. :p

Lagt mig för natten. Lagotton mot ryggen, katten bakom rumpan och labben i husses tomma säng.
Hade varit bra om det inte vore för att jag har ont i magen :down:
Längtar på ett sätt till på fredag då det är dags för medicin i dropp igen. Dryga halvåret gick det utan....

Jävla skit :cry:

Har du frågat om att lägga om din medicinering? Jag fungerar suveränt på Humira och Imurel. Det är inte kul att ta sprutor men det är så mycket smidigare när man inte behöver åka in.

Det lät mysigt med djuren iaf :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
823
· Visningar
46 427
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 658
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 036
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5