Vad gör vi? Del XCV

Börjar vara HUNGRIG. Hade tänkt äta rester från grötfrukost, men min mage verkar vara inställd på skrovmål. Men den får hålla till godo med gröt, macka och skinka.

På jobbet.

Det är tydligen tungt arbete att vara med.. :rofl:

48366211_591027794677289_931910368819675136_n.webp

Om man blivit kallad till bouppteckning, betyder det att man kommer ärva ngt?

Precis min tanke. De kunde ju sagt nåt redan i söndags om det nu var så illa. Vi har ändå städat, men "vanligt" (inte lika noga som ett äkta flyttstäd) och nu gnäller de. Jag vet knappt vad jag ska svara..

Har du det skriftligt att ni inte skulle städa mot att de fick flytta in tidgare?
Jag hade väl mest bara tänk "glöm det" om jag gjort en sån deal.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
296
· Visningar
6 795
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 938
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 189
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar