Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ringt samtalet idag
Så nu är det bara vänta och se hur det gårToppen
IDIOTER!Gaah! De som tog över huset gnäller på städningen, trots att vi lämnade över i söndags på villkor att vi inte städar. De sa ingenting förrän idag. Nu vill de att vi kommer ut och städar. Jag är arg!
IDIOTER!
Vaknade 10.45
Jag hade nog inte heller haft problem med förkylningar om jag fick sova ut sådär varje dag
Gaah! De som tog över huset gnäller på städningen, trots att vi lämnade över i söndags på villkor att vi inte städar. De sa ingenting förrän idag. Nu vill de att vi kommer ut och städar. Jag är arg!
Det kanske är därför?
Jag hade svarat att ska vi städa får ni flytta ut allt först.Precis min tanke. De kunde ju sagt nåt redan i söndags om det nu var så illa. Vi har ändå städat, men "vanligt" (inte lika noga som ett äkta flyttstäd) och nu gnäller de. Jag vet knappt vad jag ska svara..
Och betala halva månadshyran....Jag hade svarat att ska vi städa får ni flytta ut allt först.
Och betala halva månadshyran....
Precis min tanke. De kunde ju sagt nåt redan i söndags om det nu var så illa. Vi har ändå städat, men "vanligt" (inte lika noga som ett äkta flyttstäd) och nu gnäller de. Jag vet knappt vad jag ska svara..