Den är faktiskt ny men jag är ju ehhh något förutsägbar så har ett antal väldigt snarlika
OMG ... det finns mer an en sadan klanning Det sa supersnyggt att jag nu ska borja leta om det gar att hitta en for en lite knubbig "midget".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är faktiskt ny men jag är ju ehhh något förutsägbar så har ett antal väldigt snarlika
Medan min marockanska lammgryta långkokar klart på egen hand så tar jag ett glas vin och dansar loss till "Flickan i Havanna" Flera klubbkidz har hört av sig och sagt att min retro jazzlista är "fet" De samplar tydligen låtarna på klubbar haha. Jag kör dom mer rakt av
Första arbetsdagen avklarad. Fy fasen vad slappt det var! Vi hade frukost i 1 h 45 min och lunch i 1 h Trodde jag skulle avlida av tristess.. Och imorgon är ännu lugnare.
Kommer förmodligen bli mer när jag går själv men ändå! Bäver vad tråkigt det var! Jag hoppas jag får något annat snart..
Vad jobbar du med?Första arbetsdagen avklarad. Fy fasen vad slappt det var! Vi hade frukost i 1 h 45 min och lunch i 1 h Trodde jag skulle avlida av tristess.. Och imorgon är ännu lugnare.
Kommer förmodligen bli mer när jag går själv men ändå! Bäver vad tråkigt det var! Jag hoppas jag får något annat snart..
Vad jobbar du med?
Kan du inte dela den? Har också långkok på spisen och försöker distrahera min hunger....
Får hoppas det blir lite mer lagom att göra framöver då...Städerska på en skola och en förskola. Kommunalarbetare Nä, skämt å sido. Det var förmodligen mycket för att min kollega hade jobbat undan en del för hon trodde att hon skulle behöva lära upp mig. Jag har jobbat med det förr så jag behöver bara lära mig rutinerna och att hitta. Men ändå! Har aldrig varit med om något så slappt.
Får hoppas det blir lite mer lagom att göra framöver då...
Tror du kan söka på mig på Spotify! Borde vara offentlig. Listan heter ”soft jazz”
Har ett syskon som jobbat med städ inom kommunen, hen hade knappt tid att ta sin 15 min förmiddagsrast.Ja det hoppas jag med kommer närmast från privat sektor och där var det alltid tidspress. Jag kommer nog snart in i en lagom rytm och lagom långa raster. Men det är klart, mjukstart är alltid gott
Har inte ringt samtalet idagBorde ringa ett samtal
Har ett syskon som jobbat med städ inom kommunen, hen hade knappt tid att ta sin 15 min förmiddagsrast.