Har inte ringt samtalet idag
Men då gör du det så fort du kan imorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte ringt samtalet idag
Ska göra det imorgonMen då gör du det så fort du kan imorgon
Nyss råkade vi höra Mandelmanns på tv innan vi hann byta. Kom någon kommentar om han han hade varit rolig att höra prata i en harcore-porrfilm. Åh, gud vilka rubbade tankar jag fick...
Stackars alla er som är sjuka! Jag har inte varit sjuk eller ens förkyld på flera år!
Well nu när jag skrivit detta lär jag väl insjunkna illa kvickt så säkrar upp med att säga TA I TRÄ!!!! (och slå mig själv i huvudet tre gånger vilket jag inbillar mig hjälper )
Funderar på att gå och lägga mig. Mina gäster gick precis hem och jag har diskat undan lite. Igår vaknade jag 10.30 typ. Hade försökt tänkt plåga mig upp vid 09 imorgon för att sticka ut och göra lite ärenden.
Ja men du är ju noga med att sprita bort bakterier.
Fick hemska och hemskt roliga flashbacks av Fireballkvällar som totalspårat btw när jag läste om dina kollegor. Det är ju vad tequilan var då man var 18 isch idag.. Kaos!
Sant
Senaste gången jag drack fireballs sprang jag in i Carola och stämde upp i några klassiska schlagerdängor. Senaste gången jag drack hotshots drabbades jag av diskbråck.
Håller mig numera borta från shots
Eh, jaha, vilken bra dag det blir på jobbet En är sjuk, en är jag-vet-inte-var (antagligen också sjuk), chefen jobbar hemifrån så det var bara jag, en ny som började igår och en annan kollega kvar. Nu blev den andra kollegan tvungen att åka iväg för att köra sin pappa till sjukhuset. Han skickade ett sms om att nu är jag chefen (med en skratt emoji ).
Eh.
Alltså, den här nya kollegan är så tyst av sig (pratar lågt) och jag är gravt hörselskadad. Det här blir bra.
(Om huset står kvar när resten kommer tillbaka så väljer jag att se det som ett positivt resultat )
Jag slutar 14.30 dessutom - Ur askan in i elden, nya kollegaFörlåt men
Det går säkert bra