Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vaknade i morse (nåja) av att den här flög med huvudet före in i balkongdörren (helglas).

Den låg kvar platt på golvet men såg inte synbart skadad ut samt andades, så jag kunde precis öppna dörren över den och flytta in den i ett hörn, delvis bakom en växt. Då satte den sig upp i alla fall. Så satt den där, och halvslumrade vad det såg ut som, i ett par timmar men nu flög den iväg precis. :) Hoppas att den är okej.

6FF19ACA-C856-4727-B342-6D0BB916D893.jpeg
 
Sitter på jobbet och är sur för att det är 34 grader här. :mad: Ringde chefen som är på semester och hävdar att det finns en fläkt jag kan använda, eller att jag får flytta till någon svalare plats. "Det är bara att stå ut". Kul :meh: Planerar därför att emigrera kontoret till valvet som finns under skolan, där är det i alla fall 27 grader.

Är även lite sur för att jag skulle vilja kolla på OS, men det verkar helt omöjligt att göra om man inte betalar?
Varför ringer du din chef som är på semester?
 
Varför ringer du din chef som är på semester?
För att jag inte fått veta när han har semester så han får skylla sig själv. Fått svaret "jomen, någon gång i sommar". Finns ingen information på interna excel arket där alla skriver in sin semester och han har inte skrivit något autosvar på mailen. Hade jag vetat att han hade semester hade jag väl testat någon annan chef.
 
Åh, vad förbannad man blir.... :mad: Var inne en sväng på Lidl idag. Rätt mycket folk - men inte trångt. Ett par yngre killar (gissningsvis 18-25-någonting), varav den ena hostade....och hostade....och hostade... :cautious: Jag höll total koll på dem, och maximerade mitt avstånd från dem. Killen som hostade hade en mössa neddragen och såg lite allmänt "kymig" ut. Båda två såg lite halvgenerade ut, som om de visste att de kanske inte borde vara där. Eller, i alla fall inte den av dem som hostade.
 
Jag vaknade i morse (nåja) av att den här flög med huvudet före in i balkongdörren (helglas).

Den låg kvar platt på golvet men såg inte synbart skadad ut samt andades, så jag kunde precis öppna dörren över den och flytta in den i ett hörn, delvis bakom en växt. Då satte den sig upp i alla fall. Så satt den där, och halvslumrade vad det såg ut som, i ett par timmar men nu flög den iväg precis. :) Hoppas att den är okej.

Visa bifogad fil 74295

Någon som vet vad det är för fågel, btw?

Jag kan typ känna igen en skata. :D
 
Oj jag har kanske en femtedel så många som dig! Hinner du använda upp alla?
Ja då. Nagellack torkar typ aldrig för mig. Har flera som jag haft 20 år som fortfarande är bra. Men det kanske är för jag flyttar runt dem och håller på så de kanske inte stelnar?
Jag älskar vackra färger. Det är det jag gillar med nagellack. Blandar ofta ihop några och får en ny rolig färg. Tycker det är jättekul.
 
Det hade du ju såklart aldrig behövt göra. Men jag förstår att gymmet kan vara en jobbig plats för många. Jag ser absolut större diversitet nu än för ett par år sedan bara.

Ninnurur du är vacker precis som du är. Klart att du kan gå på gym!
Jag hör vad ni säger, men det är annorlunda när man väl är där. Jag har gymmat en del tidigare men då antingen på tjejgym utan insyn eller på ett litet gym som tillhörde en naprapat. Det har tyvärr stängt nu. Men actic som jag har testmånad på ligger inte allt för långt bort och är inte lika poppis längre sen de öppnat två större anläggningar så jag kanske vågar ändå.
 
Jag hör vad ni säger, men det är annorlunda när man väl är där. Jag har gymmat en del tidigare men då antingen på tjejgym utan insyn eller på ett litet gym som tillhörde en naprapat. Det har tyvärr stängt nu. Men actic som jag har testmånad på ligger inte allt för långt bort och är inte lika poppis längre sen de öppnat två större anläggningar så jag kanske vågar ändå.

Du är inte ensam. Jag vill inte gå på gym längre. Jag tycker alla glor på mig och då har jag inte gymmat på öh 25 år typ.

Jag föredrar själv att göra det ensam och utomhus.
 
Varför ringer du din chef som är på semester?
Jag har fått be min chef att sluta svara på mejl, jag kommer fortsätta mejla men förväntar mig inget svar förrän hennes semester är över. Just nu är jag helt själv på avdelningen, min chefs chefer är lediga, så om något ballar ur totalt kommer jag ringa henne. Exempelvis är det henne jag kontaktat om jag blivit sjuk, det finns ingen annan. Gissar att hon har något slags jour/chefstillägg för just sånt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 395
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 966
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 415
Senast: Liran
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 108
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp