Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle bjuda på en bil ikväll, på känd sida. 4wd. Sambon upptäcker av en slump att den bara är tvåhjulsdriven, jag ringer kundtjänst. De lovar att kolla upp det och återkomma, troligtvis tas annonsen ner.
Får ett mail, vi hade rätt och de har ändrat i annonsen. Går in och kollar. Dom har ändrat, men det står kvar längre ner i annonsen. Det står ingenting om att det är ändrat. Det är redan ganska höga bud på bilen. Jag lovar att jag inte hade märkt den ändringen om jag redan hade bjudit...
I och med detta blir bilen alldeles för dyr för oss, folk tror ju att de håller på att köpa en bil med fyrhjulsdrift..
Man kan skicka mail senare alltså att du skriver ett mail och senarelägger det så det inte kommer till din chefs inkorg förrän den dagen hen är tillbaka.Jag har fått be min chef att sluta svara på mejl, jag kommer fortsätta mejla men förväntar mig inget svar förrän hennes semester är över. Just nu är jag helt själv på avdelningen, min chefs chefer är lediga, så om något ballar ur totalt kommer jag ringa henne. Exempelvis är det henne jag kontaktat om jag blivit sjuk, det finns ingen annan. Gissar att hon har något slags jour/chefstillägg för just sånt.
Jag har precis skrivit på anställningsavtalet till min nya tjänst som jag blev erbjuden förra veckan.
Jag har köpt förut och varit nöjd ändå. Dock får man vara väldigt vaksam innan man köper nästa gång om de är såhär "slarviga". Det är ganska relevant att veta om bilen har fyrhjulsdrift eller inte tänker jag.Fy vad dåligt. Det är sådant där som sänker en sida/säljare totalt.
Svär en ramsa och konstaterar något som de flesta egentligen vet.
Tänkte för en gångs skull ligga och dra mig i sängen med maken.
Ska bara gå ut och ta av islänningen eksemtäcket han har på nätterna.
Hoppar i ett par vanliga skor.
Vad händer?
Han flyttar plötsligt rumpan och parkerar en bakhov på min fot.
Känner det inte själv utan står kvar tills jag puttar bort honom vilket tar vad som känns som en evighet.
Hur många här tar alltid stålhätteskor eller rejäla skor (typ jordphurs) när de ska till hagen...
Men du tycker ju inte om åska.Vill att det ska åska
Är så kvalmigt ute
Jodå bara jag slipper gå ut i denMen du tycker ju inte om åska.
Fortsätter Sverige spela så här i resterande matcher lär OS bli väldigt kortKollar givetvis på handboll