Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle bjuda på en bil ikväll, på känd sida. 4wd. Sambon upptäcker av en slump att den bara är tvåhjulsdriven, jag ringer kundtjänst. De lovar att kolla upp det och återkomma, troligtvis tas annonsen ner.

Får ett mail, vi hade rätt och de har ändrat i annonsen. Går in och kollar. Dom har ändrat, men det står kvar längre ner i annonsen. Det står ingenting om att det är ändrat. Det är redan ganska höga bud på bilen. Jag lovar att jag inte hade märkt den ändringen om jag redan hade bjudit...

I och med detta blir bilen alldeles för dyr för oss, folk tror ju att de håller på att köpa en bil med fyrhjulsdrift.. :cautious:
 
Försöker piggna till går sådär 😂 Förstår inte varit trött i över en vecka snart utan anledning, sådär trött att ögonen vill slå igen typ hela tiden 🥴


Men hälsade på lille hunden som bor på prov hos Pappa just nu. Hon är så söt 😍 Pussas gör hon med 😂 Lilla strumpan. Hon trivs inte i stan därför prövar de och ser om hon trivs bättre på landet där de är lugnt. Hon verkade ha funnit sig till rätta ganska omgående och håller koll på gården 😆
 
Skulle bjuda på en bil ikväll, på känd sida. 4wd. Sambon upptäcker av en slump att den bara är tvåhjulsdriven, jag ringer kundtjänst. De lovar att kolla upp det och återkomma, troligtvis tas annonsen ner.

Får ett mail, vi hade rätt och de har ändrat i annonsen. Går in och kollar. Dom har ändrat, men det står kvar längre ner i annonsen. Det står ingenting om att det är ändrat. Det är redan ganska höga bud på bilen. Jag lovar att jag inte hade märkt den ändringen om jag redan hade bjudit...

I och med detta blir bilen alldeles för dyr för oss, folk tror ju att de håller på att köpa en bil med fyrhjulsdrift.. :cautious:

Fy vad dåligt. Det är sådant där som sänker en sida/säljare totalt.
 
Jag har fått be min chef att sluta svara på mejl, jag kommer fortsätta mejla men förväntar mig inget svar förrän hennes semester är över. Just nu är jag helt själv på avdelningen, min chefs chefer är lediga, så om något ballar ur totalt kommer jag ringa henne. Exempelvis är det henne jag kontaktat om jag blivit sjuk, det finns ingen annan. Gissar att hon har något slags jour/chefstillägg för just sånt.
Man kan skicka mail senare :) alltså att du skriver ett mail och senarelägger det så det inte kommer till din chefs inkorg förrän den dagen hen är tillbaka.
 
Hittade ett gammalt kort på mig och brorsan där jag är Emil och han är Ida. Föreslog att vi skulle göra samma outfit på honom idag som en time-elaps men det förslaget verkar tyvärr inte riktigt fallit i god jord :(

89C2AD4A-A44F-4C91-A160-30467342E81F.jpeg
 
Svär en ramsa och konstaterar något som de flesta egentligen vet.
Tänkte för en gångs skull ligga och dra mig i sängen med maken.
Ska bara gå ut och ta av islänningen eksemtäcket han har på nätterna.

Hoppar i ett par vanliga skor.
Vad händer?
Han flyttar plötsligt rumpan och parkerar en bakhov på min fot.
Känner det inte själv utan står kvar tills jag puttar bort honom vilket tar vad som känns som en evighet.

Hur många här tar alltid stålhätteskor eller rejäla skor (typ jordphurs) när de ska till hagen...

Det där med att hästar undviker att trampa på människor är en sanning med modifikation, borde därefter tilläggas, förutom en hov på en fot. Sedan står den där lite lojt och flyttar inte på sig trots ljud och puttande från sin människa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 395
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 966
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 415
Senast: Liran
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 108
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp