Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du menar blåögd gräddvit? Albino finns ju inte på häst.Jag jobbade på hos en tränare på banan, vi hade ett albinoruss i stallet. Vi fick tänka till hur vi tog ut den i hagen och var den gick i hagen. En unghäst som var det snällaste som gått i ett par, helt obrydd om allt, tills vi mötte en ryttare för första gången, helt plötsligt stod vi ute på en plöjd åker. Men han vande sig snabbt.
Ser en youtube serie om ett par i Arizona som försöker leva off grid,
1, evigt prat om vatten och hur de ska ta vara på vatten.
2, Mannen evigt optimistisk och fixar med rännor och stuprör och skottar jord till en skottkärra
3, kvinnan fyller sandsäckar och ser mer och mer deprimerad ut. (men hon försöker hålla masken)
4, och allt blir bättre i nästa avsnitt.
9 grader utomhus9 grader ute. 28 grader inomhus. Blir inte mycket gjort idag. Sitter mest och stirrar dumt framför mig, alternativt på skärmen.
Behöver förbereda mig för en heldag på vift imorgon. Hundmat och dito vatten, frukt och vatten till mig. Bilen är tankad (halleluja för den stunden med AC i bilen). Måste packa mina mediciner också.
Vår trädgårdscirkel ska på kulturutflykt. Ska bli superkul, men jobbigt med en heldag.
Fortsätter Sverige spela så här i resterande matcher lär OS bli väldigt kort
https://www.youtube.com/channel/UC_7n21RGpsAo9i2N7hN_uAAWow ... har du en link?
Att bo "off the grid" i Arizona kan inte vara latt ... Om jag inte missminner mig ar det drygt 300 dagars sol per ar i Arizona (utom mojligen pa White Mountain, men da det ligger i Apache reservat raknas det inte) och med okenklimatet ar backar och aar kallade "wash" och ar helt torra om det inte regnar (eller ar snosmaltning) i bergen och vattnet forsar forbi fyllt med buskar och trad sa att samla vatten ur det ar nog i det narmaste omojligt ...
29. TJUGONIO!!9 grader utomhus
Du har nog glömt en siffra kanske
Tanke på hur det kän så antar jag att du skulle skriva 90'c9 grader utomhus
Du har nog glömt en siffra kanske
Min första tanke när jag såg 9 grader ute29. TJUGONIO!!
Nu ska jag alldeles strax borsta tänderna och sen lägga mig. Tyvärr är det väl ungefär tusen grader i sovrummet