Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spåret? Tågspår?Jag som tror jag tappat det och ser syner
Visa bifogad fil 74293
Två förrymda getter som chillar vid spåret
Japp! Förhoppningsvis skrämde jag bort dom men ringde in det såklart så nästa tåg skulle ta det lugnt förbi.Spåret? Tågspår?
Dom såg ut att ha det jäkligt gött i gräset innan jag kom rasslandes dom var kritvita så jag tror mer på husdjur än nyttodjur, så förhoppningsvis är det ägare ute och letar snartSpåret? Tågspår?
Edit: ja nu såg jag tågspår…
Men vad 17 gör de där
Tacokyckling med bea, haricot verts och kroketter? .Jag funderar på vad jag ska äta idag. Åt mjölk med flingor innan stallet men jag måste ju äta någon sorts mat också
Lite snopet! Jag körde bilen till Lövåsgårdens fjällhotell, som har Älvdalens bästa våfflor, och sprang tillbaka till stugan för att hämta sambo och hundar så att vi kunde gå tillbaka till Lövåsgården för att mumsa våfflor. Nu visar det sig att de inte serverar några våfflor den här sommaren.
Helt förgäves var det inte eftersom jag sprang förbi mogna hjortron och kunde plocka en stor påse lagom till kvällens efterrätt. Ett hett tips är dock att inte försöka titta bakom sig efter hjortron när man springer på spång. Man kan råka ramla av spången och göra en faceplant i myren. Men man landar åtminstone mjukt. Men blött.
Tacokyckling med bea, haricot verts och kroketter? .
Har du inte gjort OS-matlådor lååååååångt i förväg??? Det osar dålig planering detta......Jag tänkte mest välja bland de rester som finns i kylen men annars lät det gott (I mitt fall pannkakor eller bbq-burgare med rödkålssallad.)
Har du inte gjort OS-matlådor lååååååångt i förväg??? Det osar dålig planering detta......
Åh, då kanske jag vågar utnyttja den gratismånad jag fått utan att skämmas.Har noterat en ny trend på mitt gym. Kvinnor med större kroppar och lite kläder, shorts och något sportlinne. Så jävla obrydda, minding their own business, lyfter skrot som få andra. Liksom, halleluja här kommer revolutionen?!
Åh, då kanske jag vågar utnyttja den gratismånad jag fått utan att skämmas.