Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter alltså på en uteservering på gatan och dricker vin … med en 1m tavla 😂 🥂
Åh, kan se det framför mig....
Ett cafébord, två stolar. Tornblomma i den ena stolen med ett glas vin i handen, och i den andra stolen en stor tavla med ett glas vin framför sig på bordet. Tornblomma konverserar artigt med personen i tavlan, som dock verkar vara lite av det mer fåordiga slaget...... Och inte mycket till drinkare heller, visar det sig...... :D
 
Jag är så jäkla slut idag! Tror allt kom ikapp mig nu när jag kan slappna av lite mer IOM att vissa stora, stressiga saker är fixat.
Skulle kunna sova flera dygn känns det som helt utan att överdriva. Har bara legat i soffan och glott Formel 1 och gäspat typ.
Sambon var söt och köpte jordgubbar och chips till mig. Och så skulle han grilla ngt gott. ❤️
 
Åh, kan se det framför mig....
Ett cafébord, två stolar. Tornblomma i den ena stolen med ett glas vin i handen, och i den andra stolen en stor tavla med ett glas vin framför sig på bordet. Tornblomma konverserar artigt med personen i tavlan, som dock verkar vara lite av det mer fåordiga slaget...... Och inte mycket till drinkare heller, visar det sig...... :D
Men de delar godhjärtat med sig av sitt dricka, mycket generöst! :up:
 
Dag 2 efter coronavaccin dos 2: mådde ok under morgon/förmiddag, lätt huvudvärk till och från bara. Nu har jag väldigt mycket huvudvärk och är stel i nacken och börjar nästan känna mig lite sjuklig. Hade en astmaattack strax före lunch, brukar nästan aldrig hända mig. Fick notis om att rupauls Drag race kommit med nya avsnitt på Netflix så nu tar jag resten av dagen i soffan.
 
Först springa, sen vina - optimala endorfinkicken
Spring först, vin sen är ju det självklara valet!
Vi ska ha ett ALLVARLIGT samtal :cautious::rofl:
67042438-8348-4A8D-9A32-9C68EFBCA835.webp
 
Att tvatta garage uppfarten och trotoaren framfor vart hus har tydligen anstrangt muskler jag inte visste att jag hade. De stackarna har inte jobbat pa mycket lange och och behovde uppenbarligen inte vara med och lagga plattor. De var nojda med att vara pensionarer och protesterar hogt nu:p
Naja, I dag ska jag forbereda for en "rummage sale" (jatte stor garage sale som chefen absolut ville ha, men som hon delegerat till mig att ta hand om:cautious:) pa Lordag. Hall tummarna att vi far mycket folk.

Har kanns det riktigt kallt nu, jag gar runt med en stor troja pa mig. Det ar bara 21*C nu nar klockan ar 10:35
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 399
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 977
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 422
Senast: Liran
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp