Det är rätt fascinerande att alla runt omkring mig vet att jag älskar Hilma af Klint, så pass att jag får flera meddelanden om att de ska prata om henne på ett Tv-program så jag inte missar det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok! Jag har själv tänkt göra en dusch ute men vet inte riktigt hur. Tänkte med tempererat vatten med solceller eller liknandeJa alltså, vi drar ut vattenslangen och använder duschmunstycket. Vi har för närvarande inget badrum i sommarstugan.
Innan vi fick vattnet klart hade vi en campingdusch. Det fungerade också, men det är ju onekligen lite bättre tryck på vattnet så här.Ok! Jag har själv tänkt göra en dusch ute men vet inte riktigt hur. Tänkte med tempererat vatten med solceller eller liknande
Vi ska ha ett ALLVARLIGT samtal
Visa bifogad fil 73748
Det är rätt fascinerande att alla runt omkring mig vet att jag älskar Hilma af Klint, så pass att jag får flera meddelanden om att de ska prata om henne på ett Tv-program så jag inte missar det.
Älskar allt med Hilma och hennes målningar. Önskar att vi levde på samma tid och var kompisar typ.Åh, jag tycker hon är spännande också även om hennes konst inte rakt av är my cup of tea. Men som sagt, intressant. Jag är mer för Tyra Kleen.
Jag skulle valt billigt och större, utrymme betyder mycket för mig i en ateljé. Finns dessutom få jag skulle vilja dela ateljé med, skönt att jobba ostört.Var och kollade på lokalen på den fina gatan. Så fin lokal. Högt i tak, fräscht, vitt.... Jag ska dela den med en filmarbetare och en modedesigner. Men nästan så att jag tänker att den blir lite för "fin" för mig. Jag gillar ju att spela svinhög dålig musik, måla yvigt, måla mig själv i ansiktet osv...
Kom hem till mitt kära hus och stötte på en styrelsemedlem. Berättade om att jag kollat på ateljeplats. Han bara "Nej men Törnis du kan ju inte LÄMNA OSS!!!!" Så nu har huset snickrat ihop en deal åt mig för att jag ska stanna kvar haha
(Ja alltså ni vet ju att mitt hus är mer eller mindre en SEKT man inte lämnar )
Så nu är alternativet:
1. Dela lyxig lokal på fina gatan. Fördel, är en representativ lokal om en tex vill ta dit kunder. Ser bättre ut. Dyrare månadskostnad.
2. Ha en egen iofs ganska sunkig lokal i mitt hus. Betydligt större utrymme, där jag kan rumstera fritt, men kanske inget ställe en tar dit kunder och minglar. Billigare och smidigt att vara i huset.
Jag skulle valt billigt och större, utrymme betyder mycket för mig i en ateljé. Finns dessutom få jag skulle vilja dela ateljé med, skönt att jobba ostört.
Ok! Jag har själv tänkt göra en dusch ute men vet inte riktigt hur. Tänkte med tempererat vatten med solceller eller liknande
Det förstår jag. Jag hade min förra ateljé på en sida stan, på andra sidan keramikugnen och på tredje sidan bodde jag. En fin trekant alltså, men så osmidigt.Jag har ju även blivit sjukt bekväm (ok har väl alltid varit lat ). Sjukt gött att kunna ta hissen ner med en kopp kaffe i handen liksom och slippa gå iväg nånstans
Om den lyxiga lokalen känns "för fin", finns det inte risk då också att kreativiteten blir lidande? Jag vet att jag själv är som mest kreativ i miljöer där jag trivs och kan slappna av, vilket inte nödvändigtvis är de miljöer som folk i allmänhet ser som "finast och bäst". Kan vara värt att ha i åtanke iafVar och kollade på lokalen på den fina gatan. Så fin lokal. Högt i tak, fräscht, vitt.... Jag ska dela den med en filmarbetare och en modedesigner. Men nästan så att jag tänker att den blir lite för "fin" för mig. Jag gillar ju att spela svinhög dålig musik, måla yvigt, måla mig själv i ansiktet osv...
Kom hem till mitt kära hus och stötte på en styrelsemedlem. Berättade om att jag kollat på ateljeplats. Han bara "Nej men Törnis du kan ju inte LÄMNA OSS!!!!" Så nu har huset snickrat ihop en deal åt mig för att jag ska stanna kvar haha
(Ja alltså ni vet ju att mitt hus är mer eller mindre en SEKT man inte lämnar )
Så nu är alternativet:
1. Dela lyxig lokal på fina gatan. Fördel, är en representativ lokal om en tex vill ta dit kunder. Ser bättre ut. Dyrare månadskostnad.
2. Ha en egen iofs ganska sunkig lokal i mitt hus. Betydligt större utrymme, där jag kan rumstera fritt, men kanske inget ställe en tar dit kunder och minglar. Billigare och smidigt att vara i huset.