Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh vad jag saknar min lilla hund. Det känns som om jag knappt gör något annat än jobbar och sover och gråter, hela tiden. Tur att shiban står ut i en salig blandning av överseende suckar och KRAV med versaler.
Och kärlek, förstås. Hon älskar matte på sitt vis.
Åh, förstår dig och känner med dig! ❤️ Usch

Nu när jag inte sovit mer än några h på en veka så har jag liksom haft sorgen i kroppen. Men har varit så slut att det inte gått att sörja riktigt. Inget kommer ut liksom.
Nu har jag fått sova lite och nu orkar kroppen sörja och bearbeta. Och jag saknar Vovvi så fruktansvärt! Och känner mig också arg. Det blev för tidigt, på fel sätt etc. Allt känns så fel bara.
Och det är så otroligt tomt utan henne, min älskade lilla bästis och pälsknyte sprängfyllt med enorma mängder glädje och kärlek. ❤️
Hjärtat är sönder verkligen! 💔

Hoppas det blir lite enklare när valpen kommer!
Och för dig med katten!
 
Vi skulle haft besök idag. Men IOM att jag inte sovit på länge och sambon tyckte jag var så skör igår så tyckte han att jag behöver en till vilodag. Men han skyllde på att han behövde det. Så vi bokade om till imorgon istället. Då måste jag iaf upp tidigt för vaccination.
Gulle!❤️
Så jag ligger i sängen och lyssnar på ljudbok och vilar. ❤️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 325
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
437
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
14 484
Senast: doppler
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp