Vad gör vi del CXXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Sryoqwe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 009
  • Visningar Visningar 65 890
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad intressant! Hade nog aldrig kommit på att det är så man utför HLR på katter :idea: :up:
Och så ofta, det är ju två gånger per sekund om jag inte tänker fel. Man bör nog ha hjälp nära om man ska ge sig på det, inte mycket annat man kan göra samtidigt.

Suck, inte bara är det varmt men också mycket blåsigt som torkar ut jorden så jag får vattna extra. Men det tar sig, fuchsian har faktiskt slagit ut några knoppar och det syns några gröna tomater. Plus att kryddväxterna växer för fullt.

Suck, inte bara är det varmt men också mycket blåsigt som torkar ut jorden så jag får vattna extra. Men det tar sig, fuchsian har faktiskt slagit ut några knoppar och det syns några gröna tomater. Plus att kryddväxterna växer för fullt.
Får vattna allt typ två gånger om dagen nu 😒 Förut innan värmen räckte de med en gång på kvällen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 871
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Det verkar som att vi är flera som är inne i en semi-livskris för tillfället så jag tänkte att vi skulle kunna ha en egen tråd. För en... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 923
Senast: Habina
·
Kultur Jag pratar nästan uteslutande engelska i vardagen, men ett svenskt ord som slinker ur mig lite då och då är "nämen". Min man frågade... 2
Svar
34
· Visningar
1 640
Senast: hastflicka
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
236
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka