Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad intressant! Hade nog aldrig kommit på att det är så man utför HLR på katter :idea: :up:
Och så ofta, det är ju två gånger per sekund om jag inte tänker fel. Man bör nog ha hjälp nära om man ska ge sig på det, inte mycket annat man kan göra samtidigt.
 
Suck, inte bara är det varmt men också mycket blåsigt som torkar ut jorden så jag får vattna extra. Men det tar sig, fuchsian har faktiskt slagit ut några knoppar och det syns några gröna tomater. Plus att kryddväxterna växer för fullt.
 
Suck, inte bara är det varmt men också mycket blåsigt som torkar ut jorden så jag får vattna extra. Men det tar sig, fuchsian har faktiskt slagit ut några knoppar och det syns några gröna tomater. Plus att kryddväxterna växer för fullt.
Får vattna allt typ två gånger om dagen nu 😒 Förut innan värmen räckte de med en gång på kvällen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 324
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
432
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
503
· Visningar
14 374
Senast: doppler
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp