Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad intressant! Hade nog aldrig kommit på att det är så man utför HLR på katter :idea: :up:
Och så ofta, det är ju två gånger per sekund om jag inte tänker fel. Man bör nog ha hjälp nära om man ska ge sig på det, inte mycket annat man kan göra samtidigt.

Suck, inte bara är det varmt men också mycket blåsigt som torkar ut jorden så jag får vattna extra. Men det tar sig, fuchsian har faktiskt slagit ut några knoppar och det syns några gröna tomater. Plus att kryddväxterna växer för fullt.

Suck, inte bara är det varmt men också mycket blåsigt som torkar ut jorden så jag får vattna extra. Men det tar sig, fuchsian har faktiskt slagit ut några knoppar och det syns några gröna tomater. Plus att kryddväxterna växer för fullt.
Får vattna allt typ två gånger om dagen nu 😒 Förut innan värmen räckte de med en gång på kvällen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag pratar nästan uteslutande engelska i vardagen, men ett svenskt ord som slinker ur mig lite då och då är "nämen". Min man frågade...
2
Svar
34
· Visningar
1 608
Senast: hastflicka
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 079
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
4 695

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka