Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
En bild till @tuaphua :)
20210618_152659.webp

Pratade med mamma igår. För första gången sedan pandemieländet började, planerade vi att göra lite saker tillsammans i sommar. Vi brukar åka på små utflykter under min semester. Fika på något café, besöka någon loppis eller rolig affär, osv.... Men två somrar i rad har vi knappt träffats. Mamma har varit fullvaccinerad i ett antal veckor nu, och pappa fick precis sin andra dos. Själv har jag fått min första, och i och med att sommarlovet startar idag så träffar jag begränsat med folk framöver. Det borde vara rätt riskfritt att träffas, med andra ord. Ska bli kul att ÄNTLIGEN kunna ses i alla fall :) !

Finaste vovvarna i världen! Lill-Torsten! 😍
Jag kom på att min allra första pappis faktiskt hade lite så där sträv päls i ”byxorna” på bakbenen och lite i delar av svansen. Det tovade sig betydligt mer än på de andra. Hade glömt det tills jag såg att han har så just där också.
Men SÅ tjock päls han har! Tom på magen! :eek:
Fattar att du klipper ur lite pga hanhund dessutom!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag pratar nästan uteslutande engelska i vardagen, men ett svenskt ord som slinker ur mig lite då och då är "nämen". Min man frågade...
2
Svar
34
· Visningar
1 608
Senast: hastflicka
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 079
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
4 695
Senast: doppler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024