R
Raderad medlem 68338
Min AC på kontoret har pajat just idag
Alltså det är ruggigt dåligt målarväder idag kan jag säga… hade behövt några svala dagar för att bli klar med några beställningar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min AC på kontoret har pajat just idag
Vi får hoppas!!! .......Förstår dig. Även om jag inte har något löst ännu och är arbetslös om 5 veckor drygt så är jag sååå glad att jag sa upp mig! Osäker på hur a-kassan funkar, har iaf hått med i den för ett tag sen.Usch ja... Vet inte om jag ska hoppas att "alla" sökt "allt" och därför tackar nej i större grad...
Kan bara hålla tummarna I guess.
Usch, tanken på att vara kvar på jobbet gör mig illamående.
Mitt vikariat går ut 31aug, då borde man vara eligible (vad heter det?) för a-kassa väl? Om inget annat löst sig... Gäller det även om de erbjuder att skriva ett nytt kontrakt för ett år till? Hmm.
Låter som något min chef skulle kunna göra! Synd bara att han 1) inte bryr sig om fotboll och 2) oavsett vilket inte hejar på Sverige Men jag tar ledigt ändå, som synesChefen mejlade ut förut att han beordrar ledighet från kl 15 idag. Jobbar vi efter kl 15 behövde vi inte komma på måndag Är visst någon fotbollsmatch idag
Låter som något min chef skulle kunna göra! Synd bara att han 1) inte bryr sig om fotboll och 2) oavsett vilket inte hejar på Sverige Men jag tar ledigt ändå, som synes
Och om han frågar så behöver du bara mumla något om "starkt försvarsspel" och "jävla domare" så låter det som att du har stenkoll på hela matchenJag tänker inte säga till honom att jag inte kommer kolla på fotbollen Men slutar gärna kl 15 ändå
Kanske ha koll på om man ska se glad eller olycklig ut också @FengurLaugarOch om han frågar så behöver du bara mumla något om "starkt försvarsspel" och "jävla domare" så låter det som att du har stenkoll på hela matchen
Och om han frågar så behöver du bara mumla något om "starkt försvarsspel" och "jävla domare" så låter det som att du har stenkoll på hela matchen
Jo, hur matchen slutar lär jag ha koll på oavsett om jag vill eller inte. Svårt att missa på sociala medier mmKanske ha koll på om man ska se glad eller olycklig ut också @FengurLaugar
Chefen mejlade ut förut att han beordrar ledighet från kl 15 idag. Jobbar vi efter kl 15 behövde vi inte komma på måndag Är visst någon fotbollsmatch idag
Chefen frågade vid frukostbordet idag om någon skulle se matchen, måttligt intresse, så han ryckte på axlarna och sa något i stil med "Så synd då, jag som tänkte att vi kunde slutat klockan tre idag "
Jag slutar nog vid tre ändå tror jag