Blåser faen här hemma; skönt med fläkt men mindre bra för marken
. Gott med nyttig glass till frukost I värmeböljan 
.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ordnar det inte upp sig efter lunch ska jag gå och köpa det tänkte jag.Kanske är dags att äta omeoprazol en period?![]()
Kan nog vara bra även om det ordnar upp sig, det gör ju att du slipper få problemen igen imorgon typ. Jag skulle ätit omeoprazol och snäll mat en vecka om jag var du.Ja, ordnar det inte upp sig efter lunch ska jag gå och köpa det tänkte jag.![]()
Det han ofta dricker på sommaren är Mariestads export tror jag det heter.Vet du någon typ av öl han gillar? Lager (ljus öl), ale (mörkare) eller veteöl? Lager som är bra enligt öldrickare i min närhet är Mariestads och Oppigårds (lite mer av finöl, tom jag gillar deras öl). Ale som är god är bla Innis&Gunn, Oppigårds och Jämtlands Bryggeri.
Men kan du bara lista ut vilken typ av öl han gillar är det klockrent att fråga personalen, de är i allmänhet enormt duktiga.
Sant! skadar ju inte att ha hemma heller.Kan nog vara bra även om det ordnar upp sig, det gör ju att du slipper få problemen igen imorgon typ. Jag skulle ätit omeoprazol och snäll mat en vecka om jag var du.![]()