Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så, nu hamnar det i rätt tråd... Jag är mer senil än vanligt idagHaft en härlig kväll, god mat, skratt och sen avslutade jag och ena kompisen med att dricka te och prata hemma hos mig, välbehövligt Så härlig känsla när man bara klickar allt mer för varje gång man umgås och verkligen känner att man kan lita på sin kompis
Nu ska jag duscha och sen lägga mig. Är sådär skönt avkopplad och trött så kommer sova gott inatt
Asså jag är väl inte denna rätta att tipsa om öl som absolut inte ser tjusningen i det och så finns det ju en verkligen en hel uppsjö sorter men bla denna har vi flera gånger köpt till "gubbarna" I stallet som tack när de hjälpt till med något i stallet . varit mycket uppskattat och är ju lite rolig .Min gamingstol kom i dag, så nu sitter jag skönt!
Pappa gillar fotboll och frågade lite försynt om han kunde se matchen på min TV i morgon.
Perfekt tillfälle för mig då att överraska lite med hans favoritmiddag, något gottis (förmodligen fin lakrits) och kanske en kall öl eller två Känner verkligen att jag behöver göra något för att verkligen visa att jag är tacksam över att han hjälpt mig så mycket.
Hjälp en som aldrig dricker, tips på någon god, rolig öl som finns på systembolaget?
Sambon tycker att det är tråkigt att tanka. Alltså tankar han halv tank..... (det har inget med ekonomi att göra)
Men då får man ju åka och tanka dubbelt så ofta Hur tänker han där egentligen