Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma och avsvalkad med dusch. Att kliva in hemma var som att kliva in i ett kylskåp. Det har varit svettigt idag. Arbetsbyxorna är tjocka och varma. Och arbetsskorna får jag ont i fötterna av. På vägen hem visade termometern 32 och köerna var tjocka som vanligt den tiden på dagen. Jag har heller ingen ac i bilen.
 
Varför känns det som fredag?

För mig är det fredag 🥳! Ledig i morgon!

Började fira helgen direkt efter jobbet med jordgubbar och grädde

75C174D0-7300-44CD-A8A3-025B1124A85C.webp
 
Den är månaden är en dyr månad. Inser att min inkomst understiger månadens räkningar.

försöker intala mig att det är just därför jag har en buffert och lever snålt - för att jag ska klara sånt. Men hjärnan blir lite knäpp. :banghead:
Undrar om det blir bättre om jag lägger några hundra på ett par pavor vin imorgon? :D
 
Den förlamande tröttheten har slagit till precis som förra gången 😴 Armen gör inte mer ont en när jag tränat hårt på gymmet så de kan jag leva med men den här tröttheten 😒 Får lägga mig en stund och vila. Men kokat rabarberkräm just 🤤🤤 Älskar rabarber skulle kunna ha ett stor kruka på balkongen om de gick att odla i kruka vill säga 😂
Man kan odla dem i kruka! Go for it! Fast så småningom kanske det inte finns plats på balkongen längre i och för sig. :D
 
Idag är jag så otroligt stolt över mig och min häst! Med mindre trevliga erfarenheter i bagaget med valackerna vid grismöte har jag på riktigt haft ÅNGEST över att riskera stöta på dem med Lazera. Har begränsat mig och vänt vid minsta halvfärska bök osv i ren panik(!). Inte idag! Såg att det var färska bökskador men hästen var ju lugn så vi fortsatte. Vad hände??? Lite senare stöter vi på vildsvin som passerar framför oss!!! Jag blev alldeles kall inombords men eftersom Lazera tog det med ro så blev det inte alls nån ångestattack, allt bara rann av direkt ❤.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 324
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
433
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
503
· Visningar
14 377
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp