Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Litet gäng blev vi igår ikväll.
Men vi hade det trevligt
 

Bifogade filer

  • FB_IMG_1623931024051.webp
    FB_IMG_1623931024051.webp
    117,4 KB · Visningar: 72
Nej köra någon häst blir de inte idag 😒 Fixa inte ens att bära vattenhinkarna för de gör så ont i varenda muskel .. Och de är inte bra för mitt huvud för de känns som att gör jag inte de jag brukar så blir de inte bra.Fast så är de ju egentligen inte men som sagt huvudet säger så, och man kan ju be om hjälp också 🤨 Hmpft.

Hästen verkade inte så bekymrad vi får köra imorgon kväll, de blir bra för däcket till träningsvärk kom idag 🌟 Nu ska jag äta glass i skuggan och släppa tankarna en stund.
 
Råkade lägga upp en bild från ridturen ner till sjön på P4 Östergötland med ett tips om hur man svalkar sig i hettan som kommer när de i sitt inlägg frågade efter tips. Fick frågan om de fick ringa upp mig under sändning. Höll på att säga nej, avskyr att vara med offentligt och prata med min röst men så känner väl många 😅. Valde att istället ge mitt självförtroende ett knuff uppåt och var med i radion 😁.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 324
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
433
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
503
· Visningar
14 378
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp