Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Somnade 5 minuter efter att jag började kolla på tvn och vaknade nyss. O_o
Jag som aldrig somnar på dagen.

Lite surt att somna mitt på arbetstid. Skulle ju bara kolla tvn och funktioner i 5-10 minuter och sen gå tillbaka till min digitalisering av blanketter.
Får jobba in mina timmar i morgon :meh:

Jag smälter bort. Mitt system är inte byggt för temperaturer över typ 23 grader.

Jag har dessutom upptäckt att jag svettas väldigt lite. Trots att jag var ute och gick innan blev jag bara lite varm under armarna, inget svettig. Det kanske är något jag borde kolla upp.. Men hur gör man det?

Varit och handlat förnödenheter som skruvar och några metallborrar och sen denna som är rosaröd med ljusare rosa närmare mitten :love:

6D3D81AD-74CC-4C94-BD19-C08EF9FD5828.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag pratar nästan uteslutande engelska i vardagen, men ett svenskt ord som slinker ur mig lite då och då är "nämen". Min man frågade...
2
Svar
34
· Visningar
1 608
Senast: hastflicka
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
4 722
Senast: doppler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Gravid som "äldre"