Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Somnade 5 minuter efter att jag började kolla på tvn och vaknade nyss. O_o
Jag som aldrig somnar på dagen.

Lite surt att somna mitt på arbetstid. Skulle ju bara kolla tvn och funktioner i 5-10 minuter och sen gå tillbaka till min digitalisering av blanketter.
Får jobba in mina timmar i morgon :meh:
 
Jag smälter bort. Mitt system är inte byggt för temperaturer över typ 23 grader.

Jag har dessutom upptäckt att jag svettas väldigt lite. Trots att jag var ute och gick innan blev jag bara lite varm under armarna, inget svettig. Det kanske är något jag borde kolla upp.. Men hur gör man det?
 
Varit och handlat förnödenheter som skruvar och några metallborrar och sen denna som är rosaröd med ljusare rosa närmare mitten :love:

6D3D81AD-74CC-4C94-BD19-C08EF9FD5828.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 324
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
433
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
503
· Visningar
14 378
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp