Rensat klart i växthuset. Jag började i morse med arbetsterapeuten och slutförde nu på egen hand. *jag hör trumpeter och fanfarer*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rensat klart i växthuset. Jag började i morse med arbetsterapeuten och slutförde nu på egen hand. *jag hör trumpeter och fanfarer*
Jag var såå nära att skriva Trevlig helg! i ett mail idag
Ska testa det med! Tack!En annan sak som brukar hjälpa och lugna min mage är att slamma upp nån tsk potatismjöl i kallt vatten och dricka. Smakar ingenting, och brukar hjälpa min mage till ro.
@Hoarfrost
Och ja de är sant Man blir galen när man väntar på att den ska bli klarTvättmaskinsminutrar är faen längre än vanliga minuter.... .
De beror på vad som ska göras och frågar dom om du behöver lånebil så säg alltid ja . Vi har kunder som kommer samma dag och säger "ja också vill jag ha lånebil" så är alla ute redan till dom som har bokatLämnat bilen. När jag bokade tiden sade de 9-11, nu 9-14. Viss skillnad... Kan ju inte sitta här till 14 och de hade inga lånebilar kvar
Samma här, lurade mig själv imorse. Äntligen fredag, kollar i kalendern på jobbet, åhh nej de är bara torsdagVarför känns det som fredag?
De beror på vad som ska göras och frågar dom om du behöver lånebil så säg alltid ja . Vi har kunder som kommer samma dag och säger "ja också vill jag ha lånebil" så är alla ute redan till dom som har bokat
Jo men tänk på de till nästa gång. 1h kan ta 6h. För ingen vet vad felet kan vara i grund och botten. Ser själv på jobbet ( jobbar med bilar) de som skulle ta 2h tog en hel dag texJag behöver inte lånebil för 2h.
Men däremot för 5h, kan inte göra så mycket arbetsrelaterat på verkstaden pga sekretess men läsa ngn timme går ju bra.
Så om jag får en tidsuppgift som inte stämmer är det knappast mitt fel att jag inte bokat lånebil.
Nu fann de problemet på första försöket så det tog bara en timme som tur var.