Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min gamingstol kom i dag, så nu sitter jag skönt!

Pappa gillar fotboll och frågade lite försynt om han kunde se matchen på min TV i morgon.
Perfekt tillfälle för mig då att överraska lite med hans favoritmiddag, något gottis (förmodligen fin lakrits) och kanske en kall öl eller två :) Känner verkligen att jag behöver göra något för att verkligen visa att jag är tacksam över att han hjälpt mig så mycket.

Hjälp en som aldrig dricker, tips på någon god, rolig öl som finns på systembolaget?
 
övar ladningar börjar bli ganska bra,
1623957744620.webp
 
De beror på vad som ska göras och frågar dom om du behöver lånebil så säg alltid ja . Vi har kunder som kommer samma dag och säger "ja också vill jag ha lånebil" så är alla ute redan till dom som har bokat

Jag behöver inte lånebil för 2h.

Men däremot för 5h, kan inte göra så mycket arbetsrelaterat på verkstaden pga sekretess men läsa ngn timme går ju bra.

Så om jag får en tidsuppgift som inte stämmer är det knappast mitt fel att jag inte bokat lånebil.

Nu fann de problemet på första försöket så det tog bara en timme som tur var.
 
Jag behöver inte lånebil för 2h.

Men däremot för 5h, kan inte göra så mycket arbetsrelaterat på verkstaden pga sekretess men läsa ngn timme går ju bra.

Så om jag får en tidsuppgift som inte stämmer är det knappast mitt fel att jag inte bokat lånebil.

Nu fann de problemet på första försöket så det tog bara en timme som tur var.
Jo men tänk på de till nästa gång. 1h kan ta 6h. För ingen vet vad felet kan vara i grund och botten. Ser själv på jobbet ( jobbar med bilar) de som skulle ta 2h tog en hel dag tex
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 324
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
432
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
503
· Visningar
14 377
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp