Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i soffan och funderar på om jag inte skulle ta mig en tupplur ändå. Jag sov nästan 10 timmar i natt men känner mig ändå rätt hängig, eventuellt p.g.a vaccinering i förmiddags. Jag drömde för övrigt i natt att jag blev vaccinerad av ingen mindre än Nicola Sturgeon (inte för att jag har storhetsvansinne eller så :angel:) och blev sjukt besviken i morse när det "bara" var en helt vanlig sjuksköterska som stod där med vaccinet i högsta hugg :down:
 
Hann precis hem innan skyfallet. Pust. Varför handlar man alltid mer än man planerat på ställen som ÖoB? Svettades eftersom det var klibbigt varmt. Nu fryser jag och katten. Lite orolig över att det kommer bli träsk i min blomlåda på framsidan som det blev efter den senaste Noas ark cosplay.

Förhoppningsvis slutar det snart så jag kan lägga en svart plastsäck på. Tyvärr måste jag vattna tomaterna och basilikan samtidigt som det öser ner pga tak på balkongen.
 
Sitter i soffan och funderar på om jag inte skulle ta mig en tupplur ändå. Jag sov nästan 10 timmar i natt men känner mig ändå rätt hängig, eventuellt p.g.a vaccinering i förmiddags. Jag drömde för övrigt i natt att jag blev vaccinerad av ingen mindre än Nicola Sturgeon (inte för att jag har storhetsvansinne eller så :angel:) och blev sjukt besviken i morse när det "bara" var en helt vanlig sjuksköterska som stod där med vaccinet i högsta hugg :down:

Jag är rätt glad att det inte var Löfven som vaccinerade mig... 😱

Edit: Jag hade inte varit bekväm med någon av partiledarna... :cautious:
 
Senast ändrad:
Det fullkomligt öser ner här, men ganska mysigt med en katt som sover på sin varma säng bredvid mig och att sitta och titta ut i regnet, varm och torr. Skönt att inte behöva tänka på Noas ark.

Funderar på vad jag ska kunna göra till middag. Har ris kvar från igår och en bit marinerad karré. Hmm. Kanske skära karrén i smala strimlor och woka med lök - har inga andra grönsaker hemma tyvärr.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 325
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
437
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
14 478
Senast: doppler
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp