Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har huvudvärk och haft hela eftermiddagen/kvällen .. Irriterande för vill ju läsa nu innan jag ska sova 🧐 Får rota fram glasögonen och se om de släpper. Får nog inse att de är dags för en tid hos optiker igen och på prova ut linser istället för vägrar ha glasögonen i stallet och speciellt när jag kör häst..
 
Fan i helvete, min svarta plastsäck har trillat ner på mina grannar nedanför balkong. Vågar inte gå ner och säga det. Redan hällt ner vatten på dem, sopat ner jord, svimmat i trappan. Megara rymde och sprang in i deras lägenhet när hon såg deras hundar. Och tappat en plopp till min blomlåda i deras blomlåda 🙈 Och sagt åt dem att det blev översvämning från balkongen överst (vilket iofs inte var mitt fel).

Kommer smyga i trapphuset ett tag framåt och lyssna om någon går ut genom deras dörr. Tyvärr har de hundar och går ut och in regelbundet.
 
Har huvudvärk och haft hela eftermiddagen/kvällen .. Irriterande för vill ju läsa nu innan jag ska sova 🧐 Får rota fram glasögonen och se om de släpper. Får nog inse att de är dags för en tid hos optiker igen och på prova ut linser istället för vägrar ha glasögonen i stallet och speciellt när jag kör häst..
Förstår dig; tycker heller inte om att ha glasögon i stall och när jag rider eller kör.
 
Förstår dig; tycker heller inte om att ha glasögon i stall och när jag rider eller kör.
Pappa måste ha när han kör häst för han är halvblind utan och vet vilket helskotta han har på vintern 😣 De immar och jäklas. Dessutom sprätter de sten under Trulens hovar när han sätter av och vete tusan om jag vill riskera mina dyra glasögon bakom hans rumpa 🤣
 
Första helgen utan jobb och stress över jobb på väldigt länge. Fösta dagen på hästryggen sen i söndags. Tre dagar kvar till sommarlov, det känns som att jag långsamt återvänder till livet efter det konstigaste läsåret jag varit med om och jag hoppas verkligen att jag slipper att uppleva nått liknande.
 
Åh, förstår dig och känner med dig! ❤️ Usch

Nu när jag inte sovit mer än några h på en veka så har jag liksom haft sorgen i kroppen. Men har varit så slut att det inte gått att sörja riktigt. Inget kommer ut liksom.
Nu har jag fått sova lite och nu orkar kroppen sörja och bearbeta. Och jag saknar Vovvi så fruktansvärt! Och känner mig också arg. Det blev för tidigt, på fel sätt etc. Allt känns så fel bara.
Och det är så otroligt tomt utan henne, min älskade lilla bästis och pälsknyte sprängfyllt med enorma mängder glädje och kärlek. ❤️
Hjärtat är sönder verkligen! 💔

Hoppas det blir lite enklare när valpen kommer!
Och för dig med katten!
Det är gräsligt. Jag förstår verkligen att det kom som en sådan fruktansvärd chock för dig, vilket trauma! Din lilla, pigga, fina. <3
Jag känner mest att jag lever i skuld. Varje dag slås jag av den där insikten: "jag har dödat min hund. Min fina hund. "
Men samtidigt är de ju borta när de är borta. Inte ledsna eller sjuka eller någonting, bara borta.

Men ja, Verkligen. valpen är ju så förbaskat söt och kommer såklart att göra hus och hem till kaos, precis som lillkisse!
 
Klockan är tre på natten, jag är vaken och nätshoppar deadstock tyg. Hittat massor med fint och roligt. Men frågan är, kan man beställa från UK eller blir det tull? Jag vill inte få nån oförutsedd utgift utöver liksom. Är det tull på tyg? Så många frågor, så många googlingar. Orkar jag googla klockan tre på natten? Borde jag ens köpa tyg när jag är i någon slags halvvaket tillstånd?

Nej, jag borde inte köpa tyg alls. Skärp dig :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 325
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
437
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
14 472
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp