Men en vice partiledare kanske?
(Anders W Jonsson är läkare )
Hellre det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men en vice partiledare kanske?
(Anders W Jonsson är läkare )
Förstår dig; tycker heller inte om att ha glasögon i stall och när jag rider eller kör.Har huvudvärk och haft hela eftermiddagen/kvällen .. Irriterande för vill ju läsa nu innan jag ska sova Får rota fram glasögonen och se om de släpper. Får nog inse att de är dags för en tid hos optiker igen och på prova ut linser istället för vägrar ha glasögonen i stallet och speciellt när jag kör häst..
Skicka regnet hitKan det sluta regna och torka upp så jag kan olja den nyskurade balkongen?
Pappa måste ha när han kör häst för han är halvblind utan och vet vilket helskotta han har på vintern De immar och jäklas. Dessutom sprätter de sten under Trulens hovar när han sätter av och vete tusan om jag vill riskera mina dyra glasögon bakom hans rumpaFörstår dig; tycker heller inte om att ha glasögon i stall och när jag rider eller kör.
Jo menar det, linser är bra. Jag är med halvblind utan .Pappa måste ha när han kör häst för han är halvblind utan och vet vilket helskotta han har på vintern De immar och jäklas. Dessutom sprätter de sten under Trulens hovar när han sätter av och vete tusan om jag vill riskera mina dyra glasögon bakom hans rumpa
Mitt problem är väl att jag tycker jag ser bra utan glasögon och där med skiter jag i att använda dem men så får jag huvudvärk varje kväll Straffet för min dumhet.Jo menar det, linser är bra. Jag är med halvblind utan .
Det är gräsligt. Jag förstår verkligen att det kom som en sådan fruktansvärd chock för dig, vilket trauma! Din lilla, pigga, fina.Åh, förstår dig och känner med dig! Usch
Nu när jag inte sovit mer än några h på en veka så har jag liksom haft sorgen i kroppen. Men har varit så slut att det inte gått att sörja riktigt. Inget kommer ut liksom.
Nu har jag fått sova lite och nu orkar kroppen sörja och bearbeta. Och jag saknar Vovvi så fruktansvärt! Och känner mig också arg. Det blev för tidigt, på fel sätt etc. Allt känns så fel bara.
Och det är så otroligt tomt utan henne, min älskade lilla bästis och pälsknyte sprängfyllt med enorma mängder glädje och kärlek.
Hjärtat är sönder verkligen!
Hoppas det blir lite enklare när valpen kommer!
Och för dig med katten!
Vad är i en utflyktssallad? Inspiration tack!Äter min utflyktssallad som jag inte gjort på flera år. Så gott.