Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte en bok för £35+£10 i frakt, fick tulla 99 kr(24 kr i importavgift och den vanliga goa 75 kr i hanteringsavgift till posten ).Klockan är tre på natten, jag är vaken och nätshoppar deadstock tyg. Hittat massor med fint och roligt. Men frågan är, kan man beställa från UK eller blir det tull? Jag vill inte få nån oförutsedd utgift utöver liksom. Är det tull på tyg? Så många frågor, så många googlingar. Orkar jag googla klockan tre på natten? Borde jag ens köpa tyg när jag är i någon slags halvvaket tillstånd?
Nej, jag borde inte köpa tyg alls. Skärp dig
Ajaj, lite dumt....Mitt problem är väl att jag tycker jag ser bra utan glasögon och där med skiter jag i att använda dem men så får jag huvudvärk varje kväll Straffet för min dumhet.
Var rädd om dig! Det är många som får bakslag (ibland långa) när de drar igång med fysisk aktivitet efter covid. Om kroppen säger ifrån kan det vara värt att lyssna.Gått en promenad
Ont när jag andas och kroppen är inte riktigt med men skönt var det.
Går lite för fort men jag kan inte gå sakta.
Varför inte? Ibland är en omstart bra!Den perfekta lägenheten utanför hemstaden är ute på annons igen. Mailat på den iaf. Men vill jag verkligen flytta?
Tvekat fram och tillbaka länge nu..
Det är så jag tänker också, att jag skulle behöva en omstart. Har ju familjen där och några vänner. Men känns svårt att flytta från livet här, även om det just nu lämnar mycket att önska.Varför inte? Ibland är en omstart bra!