Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och är ledsen
Jag tror inte folk fattar hur sjuk jag var i covid och hur rädd jag är för att bli sjuk igen
Orkar inte kämpa mot folk som kallar mig egoist för att jag vill vaccinera mig
Jag "borde" ha antikroppar och de "skyddar i 6 månader"
Om jag inte har då
Om de inte skyddar i 6 månader
Nästa gång dör jag av covid
 
Sitter och är ledsen
Jag tror inte folk fattar hur sjuk jag var i covid och hur rädd jag är för att bli sjuk igen
Orkar inte kämpa mot folk som kallar mig egoist för att jag vill vaccinera mig
Jag "borde" ha antikroppar och de "skyddar i 6 månader"
Om jag inte har då
Om de inte skyddar i 6 månader
Nästa gång dör jag av covid

Klart du ska vaccinera dig. Du har ju till och med pratat med vården om just din situation och de sa samma sak.
 
Sitter och är ledsen
Jag tror inte folk fattar hur sjuk jag var i covid och hur rädd jag är för att bli sjuk igen
Orkar inte kämpa mot folk som kallar mig egoist för att jag vill vaccinera mig
Jag "borde" ha antikroppar och de "skyddar i 6 månader"
Om jag inte har då
Om de inte skyddar i 6 månader
Nästa gång dör jag av covid
Du är inte egoistisk vem som än sa det har fel tokfel :mad:
Klart du ska vaccinera dig :heart
 
Helt slut, handlat det mesta ”plocket” till nya lyan nu.

Kvar är gardiner, micro, kaffebryggare mm. En massa dyra saker 😩 💸

Köpte så dyra sängar så alla pengar jag fick av sambon för del av bohaget jag lämnar kvar bara försvann. Jag vet att det är en bra investering men just nu känner jag mig bara slösig. Fast jag vet att jag har köpt bra saker 😔
 
Det är så jag tänker också, att jag skulle behöva en omstart. Har ju familjen där och några vänner. Men känns svårt att flytta från livet här, även om det just nu lämnar mycket att önska.
Tänker mig i så fall börja med ett år och hyra ut lägenheten här under tiden.

Alla runt omkring mig tycker jag ska flytta uppåt en period, att det skulle vara bra för mig. Så kanske borde lyssna på den kören..
🤗
 
Bakningskaos rent ut sagt.... :cautious: Gjorde en omgång halvstora muffins och det blev ett helt lagom antal av 17 st. Någonstans när jag satte in dem måste jag ha stött till temperaturvredet, för de bakade på mycket mer än 200 grader. Och inte hade jag fler formar heller, så jag fick ta en tur till ICA. Där fanns bara minimuffinsformar eller vanliga muffinsformar, så nu står jag med drygt 30 stycken minimuffins...... De kommer säkerligen att bli jättegoda och jättefina i slutänden, men SÅ irriterande när det går helt åt skogen..... :meh:
 
Jag ar nog vaken nu ... Sondag morgon och klockan ar nastan 8, sa inte sa illa i alla fall. Forsta koppen kaffe urdrucken och jag tanker nog fylla pa snart nu.

Det blir en till regnig dag i dag, jag klagar inte da vi snart kommer att fa sommar torka i ungefar 2 - 2.5 manad helt utan regn.
Gaphalsen Tate har lugnat ner sig sedan jag sa till pa skarpen (tack och lov att han ar sa himla kanslig) det blev nog bara nagra aldeles for langa dagar ensam hemma for honom. Nu sover bada hundarna och inte ens Diva piper for mat, Colibris jagar bort varandra fran mataren utanfor fonstret och ar hur sota som helst.
Life is good!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 325
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
437
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
507
· Visningar
14 443
Senast: Piglet
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp