Jo han försökte ringa upp men då hade jag lyckats ringa rätt person redan, med skärmen och inte röststyrningMeh, du skulle låtit det ringa. Han har tråkigt sådär en 1300m under jord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo han försökte ringa upp men då hade jag lyckats ringa rätt person redan, med skärmen och inte röststyrningMeh, du skulle låtit det ringa. Han har tråkigt sådär en 1300m under jord
Sitter och är ledsen
Jag tror inte folk fattar hur sjuk jag var i covid och hur rädd jag är för att bli sjuk igen
Orkar inte kämpa mot folk som kallar mig egoist för att jag vill vaccinera mig
Jag "borde" ha antikroppar och de "skyddar i 6 månader"
Om jag inte har då
Om de inte skyddar i 6 månader
Nästa gång dör jag av covid
Du är inte egoistisk vem som än sa det har fel tokfelSitter och är ledsen
Jag tror inte folk fattar hur sjuk jag var i covid och hur rädd jag är för att bli sjuk igen
Orkar inte kämpa mot folk som kallar mig egoist för att jag vill vaccinera mig
Jag "borde" ha antikroppar och de "skyddar i 6 månader"
Om jag inte har då
Om de inte skyddar i 6 månader
Nästa gång dör jag av covid
Ja gärnaVälkommen hit!
Det är så jag tänker också, att jag skulle behöva en omstart. Har ju familjen där och några vänner. Men känns svårt att flytta från livet här, även om det just nu lämnar mycket att önska.
Tänker mig i så fall börja med ett år och hyra ut lägenheten här under tiden.
Alla runt omkring mig tycker jag ska flytta uppåt en period, att det skulle vara bra för mig. Så kanske borde lyssna på den kören..
Lätt fuktigt så går det lättare.Ska nu för tredje gången försöka få på det divanöverdraget. Kan inte riktigt knacka på hos grannarna som jag redan öst jord, vatten och en svart plastsäck över + en hundgalen katt.
Divanen är stor och L formad, hur få på det på bästa sätt?
Lätt fuktigt så går det lättare.
Men så oförskämt!Har suttit hemma och väntat på mamma och hennes pojkvän sedan klockan 14:00.
Hon skulle bara och sen bara och sen bara.
Nu ringde hon och sa att hon var på väg till bilen.
Kunde ju sagt att det skulle bli senare, jag hade behövt cykla iväg och handla ju