Precis suttit och varit nostalgisk på Google Maps Saknar Helsingborg jättemycket
Jag saknar också Helsingborg så mycket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis suttit och varit nostalgisk på Google Maps Saknar Helsingborg jättemycket
Jag gick bara2 kmVar rädd om dig! Det är många som får bakslag (ibland långa) när de drar igång med fysisk aktivitet efter covid. Om kroppen säger ifrån kan det vara värt att lyssna.
Vad förvånad han måste ha blivit hahahahaJag försökte använda bilens röststyrning och ringa hästägaren på väg från stallet. Den ringde @athena_arabians särbo istället
Jag försökte använda bilens röststyrning och ringa hästägaren på väg från stallet. Den ringde @athena_arabians särbo istället
Gott och nyttigt.Testar att koka havtornsmarmelad. Jag fick räkna om receptet då jag inte hade så mycket havtorn som receptet angav.
Visa bifogad fil 71632
Välkommen hit!Gick med i gruppen ”skånska bilder” på Facebook. Självplågeri Det är så vackert
Vad förvånad han måste ha blivit hahahaha
Jag la på direkt av pur förvåning så han hann inte svara! Skickade dock ett förklarande smsVad sa han?
Jag la på direkt av pur förvåning så han hann inte svara! Skickade dock ett förklarande sms