Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klockan är tre på natten, jag är vaken och nätshoppar deadstock tyg. Hittat massor med fint och roligt. Men frågan är, kan man beställa från UK eller blir det tull? Jag vill inte få nån oförutsedd utgift utöver liksom. Är det tull på tyg? Så många frågor, så många googlingar. Orkar jag googla klockan tre på natten? Borde jag ens köpa tyg när jag är i någon slags halvvaket tillstånd?

Nej, jag borde inte köpa tyg alls. Skärp dig :mad:

Japp, allt från UK fastnar nu.
 
Idag ska nya galler upp och två boxfronter göras om. En uppbindningsplats fixas till och fixa fönsterna. Ska försöka hinna klippa gräset också och mocka ut sista vinterhagen så är det gjort. Ett träd behöver sågas ner för det stör det estetiska ögat något kopiöst pga helt dött och allt annat är så grönskande runt om. Sen en ridlektion och så ska jag baka lite då vi ska fika ute, förhoppningsvis ok väder.
Och så en radda grejer till men i det stora hela detta jag ska pyssla med idag :p
 
Står i verkstan och bara men gud har ingen hammare måste skaffa detta. Sen ba aha där är de :o

61D41977-D128-4E5D-83DA-3FF9C01C70BD.webp
 
Imorgon kör vi knytkalas på jobbet, och jag ska ta med mig chokladcupcakes med en helt underbar hallonfrosting (den smakar glass :d !). Ser fram emot en massa härliga internationella maträtter och desserter/bakverk :) ! Så det blir till att baka idag.

Ska tvätta lite. Kanske fortsätta skriva. Läsa mina böcker. Hoppas på lite varmare väder än igår. Blåsten var inte så kul, men det verkar mycket lugnare idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 325
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
437
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
14 472
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp